۱۳۹۷ دی ۲۴, دوشنبه

هوکردن حسن روحانی و ژست موشکی در مراسم استقبال وی همخوان بودند + فیلم




هوکردن حسن روحانی و ژست موشکی در مراسم استقبال وی همخوان بودند + فیلم




فیلم هوکردن حسن روحانی در گنبد کاووس دست به دست میشود.
روز دوشنبه ۲۴دی۹۷ قبل از ورود آخوند روحانی به استان گلستان نفراتی را که در شهرستان گنبدکاووس برای استقبال از وی جمع کرده بودند در پاسخ به شعاردهنده با هو کردن جواب می دادند.
هوکردن حسن روحانی پس از  اینکه شعار دهنده میگفت:
صل علی محمد یار امام خوش آمد
جمعیت فریاد میزدند هوووووووو
شعار دهنده میگفت صل علی محمد یاور رهبر آمد
جمعیت فریاد میزدند هووووووووووو
حسن روحانی که اقدام به سفر تبلیغاتی برای جمع و جور کردن نیروهای روحیه باخته سپاه و بسیج نموده است در ورود به استان گلستان، در سخنانی اعلام کرد که در روزهای آتی ایران ماهواره به فضا پرتاب می‌کند.
این در حالیست که ایالات متحده آمریکا هشدار داده که پرتاب ماهواره پوششی است برای آزمایش موشک‌های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای و به همین سبب ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل متحد است.
روحانی: به زودی ماهواره «پیام» به فضا پرتاب می‌شود.
روحانی در گنبدکاوس اعلام کرد که ماهواره ایرانی در ۶۰۰ کیلومتری زمین قرار می‌گیرد.
روحانی میگوید: «موشک امروز وسیله دفاعی ماست».
حرفهای روحانی به‌خصوص پس ازسخنرانی مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا که روز ۱۳دیماه ۹۷ در بیانیه‌ای به رژیم ایران هشدار داد تا برنامه‌های پرتاب موشکهای بالستیک و فضایی خود را کنار گذاشته و از پرتاب آنها خودداری کند. معنی خودش را دارد.
پمپئو هشدار داد: ‌«آمریکا قصد ندارد کنار ایستاده و نظاره‌گر این باشد که سیاست‌های مخرب رژیم ایران ثبات و امنیت بین‌المللی را در معرض خطر قرار دهد».
اما واقعیت این است که این موشکها قابلیت حمل کلاهکهای هسته‌ای دارند.
در همین حال ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه روز جمعه ۲۱دیماه ۹۷ در سخنانی از رژیم ایران خواست فوراً همه فعالیت‌های مرتبط با برنامه توسعه موشکهای بالستیک که قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دارند و همخوان با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل نیست و می‌توانند تسلیحات اتمی حمل کنند را متوقف کند.
آمریکا گفته است که به تدریج یک اجماع بین‌المللی علیه رژیم شکل می‌گیرد که شاخص آن هم اجلاس ماه آینده در ورشو است و آمریکا قصد دارد با شرکت کشورهای منطقه برای مقابله با «نفوذ بی‌ثبات کنندهٔ رژیم ایران» شکل دهد.
انتخاب لهستان برای برگزاری این اجلاس هم مفهوم مشخصی دارد و آمریکا به این ترتیب پیام می‌دهد که علاوه بر کشورهای منطقه در این ائتلاف، اروپا یا لااقل بخشی از اروپا هم در این «هم‌نظری» مشارکت دارد.
اجلاس ورشو به‌طور کاملا چشمگیری رژیم را هراسان کرده و تا به‌حال چند تن از سردمداران و مهره‌های رژیم در قبال آن موضعگیری کرده‌اند.
گرد و خاک کردن‌های روحانی برای پرتاب موشک همین وحشت را نشانگر است.


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر