۱۳۹۷ دی ۲۴, دوشنبه

با شایعه‌پراکنان درباره سلمان خدادادی نماینده ملکان ، قاتل زهرانویدپور برخورد می‌شود



با شایعه‌پراکنان درباره  سلمان خدادادی نماینده ملکان ، قاتل زهرانویدپور برخورد می‌شود



با شایعه‌پراکنان درباره نماینده ملکان برخورد می‌شود”. رئیس هیات نظات بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری ملت گفت: «با همکاری قوه قضائیه حواشی ایجاد شده در مورد نماینده ملکان را بررسی می‌کنیم تا چنانچه صحت داشته باشد با نماینده متخلف برخورد شود؛ در غیراینصورت شایعه پراکنان تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.»
پزشکیان از شاکیان نماینده ملکان سلمان خدادادی خواست مستندات خود را ارائه کنند، چرا که به گفته او “اطلاعات مطرح شده در حد مطالبی است که در فضای مجازی منتشر شده است.”
او استدلال کرد: «اگر افرادی که چنین موضوعی را مطرح کرده‌اند افراد صادقی هستند و دنبال حق و حقیقت هستند مستندات خود را به قوه قضائیه یا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کنند.»
این در حالی است که محمود صادقی، نماینده مجلس، روز گذشته در صفحه توییتر خود نوشت که زهرا نویدپور در این رابطه پیش از خودکشی با او تماس گرفته بود و صادقی نیز شماره را به هیات نظارت داده بود اما کسی از هیات با او تماس نگرفت.
زهرا نوید‌پور جزییات تعرض سلمان خدادادی را در تلویزیون آذربایجان افشا کرد
نماینده ملکان سلمان خدادادی که اکنون رئیس کمیسیون اجتماعی در مجلس است در سال‌های گذشته از بابت تجاوز به منشی خود و یکی از مراجعه کنندگانش متهم شده بود و مدتی را نیز در بازداشت به سر برده بود.
فیلم زیر تهدیدهای نماینده ملکان را با مخاطب خود که زهرا نویدپور است را افشا میکند.
بنابر گفته‌های شادروان زهرا نویدپور، مدام از سوی این نماینده مجلس و عوامل او تهدید به مرگ میشده.
سلمان خدادادی نماینده ملکان فرمانده سابق سپاه پاسداران که پرونده چند تعرض جنسی به دختران را در کارنامه خود دارد به زور وارد مجلس شده است و آخرین بار پزشکیان واسطه نمایندگی او شده است. این نماینده همچنین در سال ۷۷ فرماندار مشهد و در قلل تظاهر کنندگان نقش داشته است.


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر