۱۳۹۷ مهر ۱۲, پنجشنبه

گزیده‌ی اخبار اعتراضی ۲۴ ساعت گذشته چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷



گزیده‌ی اخبار اعتراضی ۲۴ ساعت گذشته چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷
اعتراضات در ایران در ۲۴ ساعت گذشته
اعتراض و خشم عفو بین‌الملل در واکنش به خبر اعدام زینب سکانوندفیلیپ لوتر مدیر تحقیقات شمال آفریقا و خاورمیانه عفو بین‌الملل در واکنش به خبر اعدام زینب سکانوند با انتشار بیانیه‌ای در سایت عفو بین‌الملل اعتراض و خشم و تاسف عفوبین‌الملل را نسبت به این اعدام نشان داد و آن را محکوم کرد. اعتراض و خشم عفو بین‌الملل در واکنش به خبر اعدام زینب سکانوند
ممانعت از ملاقات مادر سهیل عربی با فرزندش و استمداد برای آزادی سهیل + فایل صوتینظام ولایت فقیه یک بار دیگر از ملاقات خانم فرنگیس مظلوم مادر زندانی سیاسی سهیل عربی با فرزندش در زندان تهران بزرگ ممانعت به عمل آوردند.
ممانعت از ملاقات مادر سهیل عربی با فرزندش و استمداد برای آزادی سهیل + فایل صوتی
اعتصاب سراسری کامیونداران در ایران و انعکاسات در رسانه‌های بین‌المللیبه دنبال اعتصاب سراسری کامیونداران در ایران که یازدهمین روز خود را در روز چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ سپری می‌کند رسانه‌های بین‌المللی و فدراسیون‌ها و سندیکا‌های کارگری نسبت به این اعتصاب واکنش نشان داده و حمایت خود را از اعتصاب سراسری کامیونداران اعلام کردند.
اعتصاب سراسری کامیونداران در ایران و انعکاسات در رسانه‌های بین‌المللی
یازدهمین روز اعتصاب سراسری کامیونداران در ایران و وحشت نظام ولایت فقیه از ادامه اعتصابیازدهمین روز اعتصاب سراسری کامیونداران در ایران در روز چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ ادامه پیدا کرد و سران  نظام ولایت فقیه وحشت خود را از ادامه اعتصاب ابراز داشتند.
یازدهمین روز اعتصاب سراسری کامیونداران در ایران و وحشت نظام ولایت فقیه از ادامه اعتصاب
پنجمین روز تجمع اعتراضی پرسنل بیمارستان خمینی کرج در اعتراض به بلاتکلیفیروز چهارشنبه ۱۱ مهر۹۷ پرسنل بیمارستان خمینی کرج در اعتراض به پرداخت نشدن یازده‌ ماه حقوق و وضعیت بلاتکلیف بیمارستان، برای پنجمین روز متوالی در محل این بیمارستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
پنجمین روز تجمع اعتراضی پرسنل بیمارستان خمینی کرج در اعتراض به بلاتکلیفی
دومین روز اعتصاب کارگران احیا صنعت واگن پارس در اعتراض به وضعیت کاریشانروز چهارشنبه ۱۱ مهر۹۷ کارگران احیا صنعت واگن پارس اراک در اعتراض برای پاسخ نگرفتن به مطالبات شان، برای دومین روز دست به اعتصاب زدند و مقابل استانداری رژیم درا ین شهر تجمع کردند.
دومین روز اعتصاب کارگران احیا صنعت واگن پارس در اعتراض به معوقات حقوقی
تجمع و راهپیمایی اهالی ده ونک در اعتراض به تخريب خانه‌هايشان برای واگذاری به دانشگاه الزهراروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ جمع زیادی از ۹۰ خانوار در ده ونك در تهران به اعتراض به تخريب خانه‌هايشان برای واگذاری به دانشگاه الزهرا دست به تجمع زدند.
تجمع و راهپیمایی اهالی ده ونک در اعتراض به تخريب خانه‌هايشان برای واگذاری به دانشگاه الزهرا
تجمع اعتراضی مالباختگان کاسپین در مشهدروز چهار‌شنبه۱۱مهرماه۹۷ مالباختگان مؤسسه کاسپین در مشهد در پاسخ به فراخوان قبلی در اعتراض به بازنگرداندن دارایی خود که توسط این مؤسسه متعلق به سپاه پاسداران به یغما رفته است، بار دیگر در مقابل شعبه سروش این مؤسسه در مشهد دست به تجمع زدند.
تجمع اعتراضی مالباختگان کاسپین در مشهدتجمع اعتراضی کشاورزان شهر شوش در اعتراض به تغییر افت و عیار محصول خود بدون اطلاعروز چهار‌شنبه ۱۱ مهر ۹۷ کشاورزان طرف قرارداد شرکت قند شوش در اعتراض به تغییر افت و عیار محصول خود بدون اطلاع آنان و  همچنین پرداخت نشدن تعهدات قرارداد شرکت قند در واریز وجه محصول، در مقابل این شرکت دست به تجمع  زدند.
تجمع اعتراضی کشاورزان شهر شوش در اعتراض به تغییر افت و عیار محصول خود بدون اطلاع
زندانی سیاسی حمیدرضا امینی  توسط صلواتی به ۱۱ سال حبس محکوم شدشعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی در روز ۱۱ مهر ۹۷ زندانی سیاسی حمیدرضا امینی را به ۱۱ سال حبس محکوم کرد.
زندانی سیاسی حمیدرضا امینی  توسط صلواتی به ۱۱ سال حبس محکوم شد



مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر