۱۳۹۷ مهر ۱۲, پنجشنبه

نامه حمایت اتحادیه رانندگان جاده‌ای آمريكا (تيمسترز) به معاون مدیر بخش منافع ایران در ایالات متحده آمریکا



نامه حمایت اتحادیه رانندگان جاده‌ای آمريكا (تيمسترز) به معاون مدیر بخش منافع ایران در ایالات متحده آمریکا

اتحادیه رانندگان جاده‌ای آمريكا (تيمسترز) نامه‌ای در رابطه با اعتصاب سراسری کامیونداران در ایران به معاون مدیر بخش منافع ایران در ایالات متحده آمریکا نوشت و در آن نظام ولایت فقیه خواست حقوق بین المللی شناخته شده رانندگان منجمله حق تشکیل اجتماعات و انجمن ها و  آزادی بیان و تجارت آنها را برسمیت بشناسد.
متن نامه حمایت اتحادیه رانندگان جاده‌ ايي آمريكا (تيمسترز) در پی می‌آید:
«در ماه می گذشته برای شما نوشتم و نگرانی خودم را از وضعیت رانندگان کامیون در ایران ابراز داشتم، این رانندگان از حقوق پایین و افزايش هزينه‌هاي كار و هزینه های بالای عوارض جاده و به رسمیت نشناختن حقوقشان و ممانعت از تشکیل اتحادیه های کارگری از طرف دولت شما صحبت کردند . اکنون ما متوجه شدیم که وضعیت بسیاری از رانندگان از ماه می ؛ بدتر از قبل شده است.
از شروع ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۸ ؛ کامیونداران ایرانی در بیش از ۲۹۰ شهر در ۳۱ استان در یک اعتصاب گسترده میباشند و از مقامات ایران خواستار تحقق نیازهای پایه ای خود می‌باشند و  این اعتصاب از طرف کامیونداران ایرانی در نتیجه نداشتن هیچ صدایی و قدرت تصمیم گیری در  تعیین معیشت شان می‌باشد
اتحادیه بین المللی برا اتحادیه رانندگان جاده‌ ايي آمريكا تیمسترز؛ که  ۱.۴ میلیون کارمند حمل و نقل در آمریکا و کانادا را نمایندگی می‌کند ؛ همبستگی اش را با برادران و خواهران ایرانی خود ابراز می‌دارد .
ما از دولت ایران می‌خواهیم که به شکایت های کامیونداران اعتصاب کننده گوش فرا دهد و خواسته های برحق آنها را مورد رسیدگی قرار بدهد و حقوق بین المللی شناخته شده آنها و حق تشکیل اجتماعات و انجمن ها و  آزادی بیان و تجارت آنها را برسمیت بشناسد.
خالصانه ؛
جیمز ؛ پی ؛ هوفا
پرزیدنت اتحادیه تیمسترز
رونوشت به:
دبیر کل فدراسیون بین المللی رانندگان حمل و نقل ؛ آی تی اف .
دبیر کل کنفدراسیون اتحادیه های کارگران»


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر