۱۳۹۷ آذر ۱۸, یکشنبه

ششمین روز اعتراضات مردم حسن آباد یاسوکند در اعتراض به عدم احداث کارخانه آهن اسفنجی



ششمین روز اعتراضات مردم حسن آباد یاسوکند در اعتراض به عدم احداث کارخانه آهن اسفنجی

روز یکشنبه ۱۸ آذر ٩٧  اعتراضات برای ششمین روز در حسن آباد یاسوکند واقع در بخش کرانی شهرستان بیجار در اعتراض به عملی نشدن وعده‌های دولت در قبال احداث کارخانه آهن اسفنجی هم چنان ادامه دارد.
امروز مردم عصبانی بخشدار را کتک زدند و شوراها و دهیاری‌ها استعفا دادند.
یکی از پروژه های که با راه اندازی آن تعداد زیادی از جوانان این منطقه به کار مشغول می شوند راه اندازی کارخانه آهن اسفنجی است اما بعد از گذشت ماه ها و مشخص شدن منطقه ایجاد کارخانه تا کنون اقدامی برای شروع عملیات آن انجام نشده است.
حمدالله کریمی عضو مجلس از بیجار گفت: طبق نظریه کارشناسی در دولت یازدهم قرار بود این کارخانه در شهر قروه راه اندازی شود ،اما با پیگیری‌های مصرانه مردم و امضا طومار و پیگیری‌های مختلف، وزیر دستور لغو نظریه قبلی را صادر نمودند و دستور کارشناسی مجدد را صادر نمودند.
وی افزود:در کارشناسی مجدد با مذاکرات انجام شده با شرکت ایمیدرو و وزارتخانه، مقرر شد ۲ واحد احیای آهن اسفنجی در استان کردستان یکی در شهرستان بیجار و  دیگری در قروه کلنگ زنی شود.
در همان زمان قرار بود پروژه آهن اسفنجی هم کلنگ‌زنی شود اما به دلیل اختلافی که در درون شهرستان به دلیل مکان جانمایی شده به وجود آمده بود این امر انجام نشد و وزیر هم در همانجا اعلام کردند راه اندازی این پروژه در شهرستان بیجار نهایی است و به دلیل مشخص نشدن مکان در زمان دیگری این کلنگ‌زنی انجام می شود.


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر