۱۳۹۷ مهر ۱۲, پنجشنبه

مسدود کردن دارایی‌های وزارت اطلاعات در فرانسه؛ حرکت چرخ‌ها علیه ماشین ترور در اروپا




مسدود کردن دارایی‌های وزارت اطلاعات در فرانسه؛ حرکت چرخ‌ها علیه ماشین ترور در اروپا



سدود کردن دارایی‌های وزارت اطلاعات در فرانسه یکی از نشانه‌های آن است که چرخ‌ها علیه ماشین ترور نظام ایران در اروپا به حرکت درآمده و شتاب می‌گیرد. شرایطی که حکایت از قرار گرفتن نظام ایران در مرحله افول دارد؛ مرحله‌ای که بیش از هر زمان؛ هر عمل خلافت اسلامی! علیه موجودیتش نتیجه می‌دهد.
مسدود کردن دارایی‌های وزارت اطلاعات در فرانسه
مسدود کردن دارایی‌های وزارت اطلاعات در فرانسه در بیانیه‌ی مشترک وزرای خارجه، کشور، و اقتصاد و دارایی مورد تاکید قرار گرفت. آنها در بیانیه‌ای که روز ۲ اکتبر (۱۰ مهر) منتشر کردند خبر از توقیف دارایی‌های اسدالله اسدی و سعید هاشمی مقدم و نیز «شعبه امنیت داخلی وزارت اطلاعات ایران» دادند.
اسدالله اسدی دبیر سوم سفارت نظام ایران در اتریش و هماهنگ کننده‌ی ایستگاه‌های اطلاعات در اروپا در ۱ ژوئیه در خاک آلمان دستگیر شد. او از ماموریت انتقال «پانصد گرم ماده انفجاری TATP و یک چاشنی انفجاری با کنترل از راه دور» [مجاهدین ۱۰ مهر ۹۷] به لوکزامبورگ، برای تحویل دهی به یک سلول تروریستی باز می‌گشت. این بمب قرار بود در گردهمایی بیش از ۱۰۰ هزار ایرانی در ویلپنت پاریس منفجر شود.
این بیانیه مشترک از قول ژان ایو لودریان تصریح می‌کند که «سوء قصد خنثی‌ شده در ویلپنت لزوم یک رویکرد تهاجمی در روابط ما با ایران را مورد تأیید قرار می‌دهد». [مجاهدین ۱۰ مهر ۹۷]
پیشتر طی بخشنامه‌ای صادره توسط وزارت خارجه فرانسه، از کلیه دیپلمات‌ها و کارمندان دولتی خواسته شده بود که از سفر به ایران مگر در مواقعی که به آنها ماموریتی سپرده می‌شود خودداری کنند. [دیپلومات‌های فرانسه به تهران نمی‌روند؛ آلترنایتو در قلب معادلات بین‌المللی]
در پی آن، خبر دیگری منتشر شد که دولت فرانسه از معرفی سفیر جدید خود در تهران خودداری می‌کند مگر آنکه نظام ایران اطلاعاتی درباره طرح تروریستی در پاریس در اختیار فرانسه قرار دهد. [چرا فرانسه سفیر جدیدی در تهران معرفی نمی‌کند؟]
تداوم عدم معرفی سفیر فرانسه در ایران در همان روز صدور بیانیه مشترک سه وزیر فرانسوی مورد تاکید دوباره قرار گرفت. براساس گزارش خبرگزاری فرانسه که ایرنا آنرا منعکس کرد، «یک منبع دیپلماتیک در وزارت خارجه فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد که انتصاب سفیر این کشور در ایران به تعویق می‌افتد.» این منبع اعلام کرد: «فرانسه در واکنش به مشارکت ایران در حمله خنثی شده به یک تجمع مخالفان درحوالی پاریس، انتصاب سفیر در تهران را به تعویق می‌اندازد.» [ایرنا ۱۰ مهر ۹۷]
منطق افول
اگر نظام موفق شده بود در توطئه خود در تیرماه به گردهمایی بزرگ مجاهدین در پاریس ضربه کیفی وارد کند اکنون می‌توانست از موضعی بالا و در شرایطی که آلترناتیوش آسیب دیده است سخن بگوید. اما این طرح تروریستی نه‌تنها شکست خورد بلکه منجر به دستگیری هماهنگ کننده ایستگاه‌های اطلاعات در اروپا نیز شد؛ فردی که البته در ظاهر، در موضع دبیر سوم سفارت نظام ایران در اتریش کار می‌کرد.
اکنون نظام ایران ناگزیر است با پیامدهای این شکست سر کند. آنها یک تهاجم بی‌رحمانه تروریستی در خاک اروپا را طراحی کرده بودند که به شکست انجامید اما «از بد حادثه» این شکست در شرایطی برای نظام رقم می‌خورد که چرخ‌ها در داخل و در پی آن؛ در خارج کشور علیه خلافت اسلامی! به حرکت درآمده و تمامیت نظام را در روزگار افول خود قرار داده است.
منطق روزگار افول، منطقی متفاوت است و اکنون زمان آن رسیده است که خامنه‌ای، سپاه و سایر اجزای تشکیل دهنده‌ی نظام نتایج آنرا تجربه کنند. بی‌دلیل نیست که پس از انتشار بیانیه ۳ وزیر فرانسوی؛ قاسمی از موضع سخنگوی وزارت خارجه به صحنه می‌آید و مخمصه‌ای را که نظام در آن گرفتار شده است به «صحنه گردانی یک گروهک تروریستی و ضد مردمی مقیم فرانسه» یعنی همان سازمان مجاهدین خلق ایران منتصب می‌کند که می‌خواهد «روابط کهن و دیرپای ایران و فرانسه و دیگر کشورهای موثر اروپایی» را «تخریب» کند. [ایرنا ۱۰ مهر ۹۷] قاسمی ناچار است در زمان افول هم نشانی آلترنایتو نظام را بدهد. این جزیی از منطق افول است که نظام در آن گرفتار آمده است.


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر