۱۳۹۵ اردیبهشت ۵, یکشنبه

آفتابکاران،24،آوریل،2016 : پیام زندانی سیاسی افشین بايماني بمناسبت روز جهاني کارگر


زنداني سياسي افشين بايماني به مناسبت روز جهاني كارگر پيامي از زندان رجايي شهر فرستادند.
متن اين پيام به قرار زير مي باشد:
کارگران برخیزید
چند روزی بود که قلم به دست شدم تا روز کارگر را به کارگران زحمت کش کشورم که تقریبا تمام مردم ایران بدهکار آنها می باشد تبریک بگویم ولی انگار قلم نای حرکت روی کاغذ نداشت که چگونه می توان در شرایطی که کارگران وطنم از حداقل حقوق خود محروم و با هزاران درد و رنج دست و پنجه نرم می کنند به آنها تبریک گفت؟
در کشوری که به اعتراف جنتی درهمین نماز جمعه هر روز میلیاردها دلار دزدی می شود، ولی کارگران مظلوم ما تنها درآمد آنها یک سوم خط فقر می باشد و تازه، خیلی وقت ها حتی آن هم ماه ها به تعویق می افتد (چگونه می توان )به آنها تبریک گفت؟
من افشین بایمانی به جای تبریک در مقابل شما کارگران سر تعظیم فرو می آورم و احساس شرم می کنم که در وطنی که سرشار از نفت و گنج می باشد و من به آن تعلق دارم، کارگرانش این چنین زیر پای آخوندهای کثیف له می شوند و مدافعان حقوق کارگران مثل همبندی قهرمانم شاهرخ زمانی در زندان توسط رژیم به طور مرموزی به قتل می رسند، هیچ کاری نمی توانم بکنم و در چنین روزی وقتی روزنامه ها یا اخبار تلویزیون رژیم را نگاه می کنم که چگونه آخوندها و آقازاده هایشان مثل خوک وحشی به جان مردم افتاده اند و آنها را نابود می کنند.
دلم به جان کارگران عزیزم هزار بار به درد می آید و هر روز صدها هزار بار لعن و نفرین کرده و تف می کنم بر چهره تمام کسانی که یکی به نام هنرپیشه، دیگری به نام استاد دانشگاه، آن یکی به نام اصلاح طلب، این یکی به فیلسوف و آن به نام ورزشکار و ... تلاش می کنند تا چهره کریه آخوندها را بزک کنند.
در آخر در چنین روزی از تمام کارگران وطنم درخواست می کنم هر چه فریاد دارند بر سر دشمن اصلی و تاریخی خودشان یعنی آخوندهای مرتجع و هم پیمانان مماشات گر آنها بکشند و روز مبارک برای تمام کارگران ایران روز سرنگونی حکومت نحس آخوندی است و هر کسی در هر لباسی به هر شیوه ای بخواهد به شما کارگران القا بکند که می توان در حکومت آخوندی حتی به حداقل حقوق کارگران دست یافت، هیچ شک و تردید نداشته باشید که چنین افرادی سرشان در آخور آخوندها می باشد. کارگران عزیزم در چنین روزی که روح شاهرخ زمانی بزرگ با شماست و شما را در احیای حقوقتان از ظالمان یاری می کند پس اعتراضتان را صد چندان کنید که تک تک وجود او خواستار این بود.
سلام بر کارگر و درود بر روح بزرگ، بزرگ مرد مدافع حقوق کارگران شاهرخ زمانی و دیگر شهدای راه کارگری
افشین بایمانی زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر