۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۹, چهارشنبه

کاخ سفید: هفته آینده تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال خواهد شد





کاخ سفید: هفته آینده تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال خواهد شد

کاخ سفید شامگاه چهارشنبه 9 مه 2018 اعلام کرد ایالات متحده آمریکا برای اعمال تحریم‌های اضافی علیه ایران به منظور جلوگیری از فعالیت هسته‌ای این کشور برنامه‌ریزی می‌کند.
ترامپ روز چهارشنبه ساعاتی قبل از این گفته بود که ایران باید راه مذاکره را در پیش گیرد، وگرنه اتفاق دیگری خواهد افتاد. هنوز مشخص نیست که ترامپ در قبال ایران و پرونده هسته‌ای این کشور دست به چه اقدامی خواهد زد.
اعلام کاخ سفید پس از آن صورت می‌گیرد که دونالد ترامپ روز سه‌شنبه 8 مه خروج کشورش از توافق هسته‌ای و تصمیم آمریکا مبنی بر اعمال دوباره تحریم‌ها علیه ایران را اعلام کرد.
سارا ساندرز سخنگوی کاخ سفید در نشستی رسانه‌ای بیان کرد: «ما به تضمین عدم دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای صد در صد پایبند هستیم».
وی افزود: «اعمال حداکثر فشارها و مجازات‌های سنگین علیه آنان را ادامه خواهیم داد. همه مجازات‌های پیش برجام همچون گذشته باز خواهد گشت، و مجازات‌های اضافی دیگری در دست تهیه است که چه بسا در هفته آینده در نزدیک‌ترین فرصت اعمال شود».
ترامپ روز چهارشنبه به ایران هشدار داد در صورت از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای با «عواقب بسیار وخیمی» مواجه خواهد شد.
در پاسخ به سؤالی در رابطه با نوع واکنش واشنگتن در صورت ازسرگیری فعالیت‌های هسته‌ای ایران، ترامپ تهدید کرد: «ایران آن را خواهد دید».
وی در ادامه خطاب به خبرنگاران در کاخ سفید افزود: «به ایرانی‌ها نصیحت می کنم که فعالیت هسته‌ای  را از سرنگیرند، آنها را به طور جدی نصیحت می‌کنم».

تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر