۱۳۹۶ دی ۷, پنجشنبه

.حمایت نیروی انتظامی در نیشابور از مردم + فیلم







حمایت نیروی انتظامی در نیشابور از مردم + فیلم

حمایت نیروی انتظامی در نیشابور از مردم همزمان با قیام یکپارچه مردم مشهد، مردم نیشابور هم به خیابان آمدند. مردم به کمک شبکه های جمعی یکدیگر را فرا میخواندند و شهر به شهر بر میخاست.
تفاوت تظاهرات مردم نیشابور با دیگر شهرها در این بود که نیروی انتظامی به میان صفوف تجمع کنندگان آمد و این نشانه خوبی برای مردم بود که در بین آنها هم ممکن است حامی وجود داشته باشد.
شهرهای دیگری که در اعتراض به گرانی قیام کرده بودند عبارت بودند از مشهد، یزد، کاشمر، نیشابور، و…
صدها تن از مردم کاشمر نیز علیه گرانی دست به راهپیمایی زدند و شعار می‌دادند: «غیرت هر ایرانی مرگ بر گرانی».
در تظاهرات هفتم دی‌ماه کاشمر مأموران تعدادی را بازداشت کردند.
هم‌چنین گزارش شده که با افرادی که فیلم‌برداری می‌کردند، برخورد شده است.
در مشهد مردم شعار های مردم بسیار شبیه قیام سال ۸۸ بود و همین به مردم دلگرمی  میداد. کسی نمیترسید و هجوم و حمله نیروهای انتظامی توسط مردم دفع میشد.
نه هلیکوپتر حریف مردم شد نه گاز اشک آور و نه باطومهای نیروی انتظامی افسار پاره کرده و آتش به اختیار و نه شلیک تیرهای هوایی و نه آب پرقدرت ماشینهای آب پاش در هوای سرد به روی زنان و مردان گرسنه ای که برای نان قیام کرده بودند.
شعارهای مردم مرگ بر دیکتاتور مرگ بر روحانی عامل این گرانی و یک اختلاس کم بشه مشکل ما حل میشه و  در زمان مناسب همدیگر را با نترسید نترسید ما همه با هم هستیم حمایت میکردند.
مردم دردها و مشکلاتشان را به راحتی بیان میکردند. جوان بیکاری از مشکلاتش گفت و مردم قدرتمند به او پاسخ دادند ما با تو هستیم و این خلاصه و پیام امروز تظاهرات مشهد بود.
زیباترین روز مردم همین امروز بود!
مشهد قدرت خود را با دفع حمله های نیروی انتظامی نشان داد و نیروی انتظامی هم خوب خوب متوجه شد وقتی که مردم بخواهند چیزی جلودارشان نیست.
امروزتان مبارک هموطنان!

          در توئیتر با نام @ bahareazady  مطالب مارا  دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر