۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۹, سه‌شنبه

عمق ویرانی روستاها و ولایت فقیه




عمق ویرانی روستاها و ولایت فقیه 
سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین! همانگونه که از نامش آشکار است به پرورش غیب می‌پردازد. او در یک سخنرانی می‌گوید که بعد از ۱۵ سال کار، بسیج موفق به بازسازی «۱۲۹ روستا از ۳۸ هزار روستا» شده است. جدا از اینکه ادعای بازسازی حتی یک روستا توسط بسیج کذب محض است اما او حرف غیب دیگری می‌گوید که باید محل توجه قرار بگیرد.
غیب پرور می‌گوید که وضعیت روستاها «نشان دهنده این است که در دوران ستم شاهی عمق محرومیت تا لایه‌های پایین جامعه رفته و جبران آن کار آسانی نیست». [ایلنا ۱۶اردیبهشت۹۶] بعد از ۳۹ سال، سردار! غیب پرور، سلطنت مدفون را از گور بیرون می‌کشد تا تقصیرها را به گردن آن بیندازد. (توفان خنده ها)
شاید لازم به یادآوری نباشد که درآمد کشور در طول ۳۹ سال حاکمیت ولایت فقیه ۱۶۰۰ میلیارد دلار، فقط از فروش نفت، بوده است. سهم روستاها و شهرهای ایران از این درآمد نجومی چیست؟ چرا بنا به گفته قالیباف یعنی همکار غیب پرور، اکنون در کشور ۲۵ میلیون فقیر مطلق وجود دارد؟
۱۶۰۰ میلیارد دلار صرف حفاظت از ولایت فقیه شده است. درآمدی که بخش های مهمی از آن در جنگ های تجاوزکارانه ولایت فقیه در سوریه و جاهای دیگر هزینه شده است تا دارالخلافه مسلمین! را از گزند حوادث در امان نگه دارد. بخش های دیگری از آن درآمد نیز در پروژه ساخت بمب اتمی بر باد رفته است.
حرف های عجیب غیب پرور اما تمامی ندارد. او از اینکه «امروز حاشیه‌نشینی از محرومیت جلو زده» متعجب است و می‌پرسد: « نمی‌دانم این روال طبیعی دارد یا ما غفلت کرده‌ایم.» البته این پرسش غلط است زیرا دراساس، این هم تقصیر سلطنت مدفون است! و ولایت فقیه مانند همیشه بی تقصیر است!
رئیسی نیز از ۱۶ میلیون حاشیه نشین سخن گفته بود. شاید این آمار رئیسی غیب پرور را به این نتیجه رسانده است که حاشیه نشینی از محرومیت جلو زده است! اما این مهمترین اظهار نظر غیب پرور یا رئیسی نیست. آنها بدیهات روز جامعه را به عنوان اکتشافات خود به خورد مخاطبانشان می‌دهند. دردآفرینان ایران، ژست ژان وارژان در کسوت شهردار مادلن را به خود می‌گیرند اما کسی از یاد نمی‌برد که آن ها همان بازرس ژاورهای حقیر هستند.
مهمترین حرف غیب پرور آنجایی است که می‌گوید: «نمی‌خواهم بگویم در کشور کاری نشده اما کم است.» او بالاخره می‌پذیرد که بخشی از کارهای انجام نشده در کشور نیز برعهده ولی امر مسلمین جهان! است.
غیب پرور مدعی است که ۱۲۹ روستا از ۳۸ هزار روستا بازسازی شده است. او اینرا کم می‌داند. او نهایت تواضع! را به خرج می‌دهد زیرا آمار ۱۲۹ روستا نیز محل چالش است و کسی از بسیج تصویری جز ویران کردن ندارد. با این حال اگر آمار او را بپذیریم باید اذعان کنیم که در طول ۱۵ سال آمار بازسازی روستاها همین بوده است آنهم در کشوری که در طول ۳۹سال، ۱۶۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی داشته  است. پس می‌توان نتیجه گرفت که جمهوری اسلامی! یک نظام کارآمد است! پس می‌توان نتیجه گرفت که اهالی همان روستاها روزی به سراغ امثال غیب پرور نخواهند رفت! (توفان خنده ها)

مطالب مارا میتوانید درbahareazady@ توئیتر دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر