۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

کناره گیری پاسدار قالیباف در روزهای پایانی شعبده انتخابات به نفع آخوند جلاد رئیسی




کناره گیری پاسدار قالیباف در روزهای پایانی شعبده انتخابات به نفع آخوند جلاد رئیسی
خبرگزاري نيروي تروريستي قدس صبح دوشنبه در يك خبر فوري تحت عنوان اتحاد نیروهای انقلاب علیه دولت ناکارآمد، خبر كناره گيري قالیباف به نفع رئیسی را اعلام كرد.
صبح دوشنبه خبرگزاري نيروي قدس گزارش كرد: دقایقی پیش جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که به بررسی آخرین وضعیت رقابت های انتخابات ریاست جمهوری اختصاص داشت به اتمام رسید؛ در این جلسه با توجه به اعلام آمادگی هر دو کاندیدای جبهه انقلاب (ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف) برای کناره گیری به نفع دیگری, نهایتاً محمدباقر قالیباف از رقابت های ریاست جمهوری اعلام کناره گیری و تاکید کرد که همه توان خود را برای پیروزی سیدابراهیم رئیسی بر دولت ناکارآمد و ناتوان به کار خواهد بست.
یکی از اعضای برجسته ستاد محمدباقر قالیباف به خبرنگار نيروي تروريستي قدس گفت: با این حال نه آقای قالیباف از صحنه بیرون خواهد رفت و نه ستادهای ایشان تعطیل خواهد شد بلکه از همین لحظه تمام توان و انرژی خود را مصروف پیروزی سیدابراهیم رئیسی بر رئیس دولت ناتوان و ناکارآمد خواهند کرد.

پاسدار قاليباف كه اكنون از نيروي قدس درجه دكترا دريافت كرده است در اطلاعيه اي تحت عنوان «بیانیه مهم دکتر قالیباف» اعلام كردكه از ابتدا براي مبارزه با اشرافي گري و فرصت طلبي و ۴ درصدی هایی به ميدان آمده بود كه بر شريانهاي نظام مسلط شده اند و در تخريب او بسيار كوشيده اند .تخريبها توسط ۴ درصديها ادامه پيدا خواهد كرد اما ريشه كني آنها كه لازمه حفظ كشور و نظام است  جز با تغییر وضع موجود محقق نمی شود.  به اين منظور از همه ی حامیان خود ميخواهم که تمام ظرفیت و حمایت خود را برای موفقیت رئيسي قرار دهند.
پاسدار قاليباف در خاتمه ايفاي نقش خود در نمايش انتخابات رژيم ولايت فقيه خاطرنشان كرد كه دست ۴ درصديها بايد از اقتصاد كشور قطع شود و مبارزه با باند مغلوب رژيم «تا ریشه کنی کامل فساد و ناکارآمدی» ادامه دارد.

همزمان با كناره گيري پاسدار قاليباف، هنرپيشه فرتوت شعبده انتخابات، هاشمي طبا نيز اعلام كرد كه به روحاني رأي ميدهد و به اين ترتيب دو تن از بازيگران پس از پايان ايفاي نقش خود صحنه نمايش مهندسي شده را ترك كردند.
هنرپيشه فرتوت براي خالي نبودن عريضه با درود به روان ناپاك خميني ملعون اطلاعيه كناره گيري خود را براي خالي نبودن عريضه، با سرقت اين مصرعي از فردوسي آغاز كرده است كه «چون ايران نباشد، تن من مباد»! 
هاشمي طبا در بيانيه خود تصريح كرده است: اینجانب با توجه به آمارهای موجود و نظر خواهی های بعمل آمده ... استقبال از ديدگاه خود را در حد قاطبه ملت شریف ایران نمی بینم و از اين رو  رای خود را به جناب آقای روحانی اختصاص ميدهم.
هاشمي طبا با پرت و پلا بافتني كه نشان از اخلال مشاعر دارد، افزوده است: البته تا پايان رأي گيري در صحنه خواهم بود تا به تعبير رهبر معظم انقلاب بیش از پیش «استقلال ملی و عظمت و سربلندی ملت ایران» در تداوم انقلاب باشکوه اسلامی فراهم گردد!.

باند خامنه اي درحالي با انصراف قاليباف مواجه ميشودکه پيش از آن نيز با تحولات متناقضي در رابطه با کانديداي اصلي آن يعني آخوند جلاد ابراهيم رئيسي روبه رو شده بود. 
ازجمله به دنبال حمايت باند جامعه مدرسين تشکل اصلي آخوندهاي طرفدار خامنه اي به سرکردگي آخوند محمد يزدي از آخوند جلاد ابراهيم رئيسي، ۳۰ تن از اعضاي همين تشکل از جمله جواديآملي، ابراهيم اميني، فاضل لنکراني، محفوظي، مظاهري، مقتدايي و هم چنين آخوند مکارم شيرازي، اعلام کردند که از رئيسي حمايت نمي کنند.

از سوي ديگر، آخوند علم الهدي، امام جمعه و نماينده خامنهاي در مشهد، از آخوند جلاد ابراهيم رئيسي اعلام حمايت کرد. اما در مقابل،آخوند ناطق نوري و علي مطهري، نايب رئيس مجلس رژيم حمايت خود را روحاني اعلام کردند.

مطالب مارا  در وبلاک   های انجمن نجات  ایران وخط سرخ مقاومت  همچنین در توئیتر @bahareazadyدنبال کیند متشکریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر