۱۳۹۴ دی ۱۵, سه‌شنبه

شرکت درهمیاری یعنی پژواک صدای اعتراض( مادران شهدا،زندانیان،زنان،کارکران،دانشجویان،) وصدای همه سرکوب شدگان است


فراخوان سيماي آزادي به هموطنان گرامي، براي مشاركت هرچه فعالتر در بیستمین برنامه همياري ملي در روزهاي  جمعه، شنبه و يكشنبه 25تا 27 دی ماه  ، برابر با 15 تا 17 ژانویه2016 ، بیستمين برنامه گلريزان همياري با سيماي آزادي برگزار مي شود.: درگلريزان همياري، رسانه مستقل مردم ايران را هرچه قوي تر، و اين چراغ خانه هر ايراني را هرچه روشن تر كنيم!
روابط عمومي سيماي آزادي تلويزيون ملي ايران به اطلاع هموطنان و بينندگان گرامي سيماي آزادي مي رساند كه روزهاي جمعه، شنبه و يكشنبه 25تا 27 دی ماه  ، برابر با 15 تا 17 ژانویه2016 ، بیستمين برنامه گلريزان همياري با سيماي آزادي برگزار مي شود.
19برنامه پيشين  همياري با سيماي آزادي،  نه تنها صحنه همبستگي فعال هموطنانمان براي حداكثر كمك رساني به سيماي آزادي  تلويزيون ملي ايران بوده ، بلكه بسا فراتر از  ارائه كمكهاي مالي به اين  رسانه مردمي و ميهني ، جلوه هاي  درخشاني از آمادگي وعزم يك ملت را در پايداري پرشكوه براي پيروزي به نمايش گذاشته است
شور و شوق ايرانيان آزاده درهمياري با سيماي آزادي در هر برنامه نسبت به برنامه هاي پيشين- كه درمراحل مختلف رويارويي با ديكتاتوري ضدانساني حاكم بر ميهنمان قرين بوده، پيوسته افزايش داشته و جلوه هاي درخشاني از پاكبازي و همبستگي و ياري و همراهي مردم ايران  را دراين كارزار سرنوشت ساز ملي به نمايش مي گذارد.
مشاركت گسترده هموطنانمان از  سراسر جهان و شهرهاي مختلف ميهن براي تامين هزينه هاي سيماي آزادي بيانگر خواست واقعي مردممان براي آزادي و دموكراسي است.
كمكهاي اهدايي هموطنانمان در هرحال و به هرميزان، پيوسته همراه و سرشار از چنان احساسات انساني و ميهني است كه برنامه هاي گلريزان همياري را به نمادي از پيوند مردم ايران با رزمندگان آزادي مردم ايران در ليبرتي و شهیدان قهرمانشان و رزمندگان آزادی در سراسر ایرانزمین،  تبدیل کرده است، مشعلهايي فروزان كه از اقصي نقاط جهان تا زندانها و شكنجه گاههاي رژيم و تا مزارع و كارخانه هاي ميهن و دانشگاهها و مدارس و خانه هاي هموطنانمان، دلهاي مشتاق آزادي ميهن را روشن مي كند.

پس روزهاي جمعه و شنبه و یکشنبه  25 و 26 و 27 دیماه برابر با 15تا 17 ژانویه 2016 وعده گاه ما و شما دوستداران آزادي ايران ، در  برنامه گلريزان همياري با سيماي آزادي. اين بار نيز با فراخواندن همه هموطناني  كه قلبشان براي ميهن و آزادي مي تپد و با ياري طلبيدن از همه انسانهاي آزاده كه رژيم ارتجاعي آخوندي را تهديدي براي همه جهان مي دانند، صداي مردم ايران را قوي تر، و  اين چراغ خانه هر ايراني آزاده را روشن تر كنيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر