۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۴, پنجشنبه

دم این پادشاه گرم تر باد!؟


با یاد خدا

ایرانیان پراکنده در سراسر گیتی؛

برای به پیروزی رساندن انقلاب سوم، متشکل شویم.

 

روزنامه وقیح کیهان، ارگان اصلی باند مافیا در صفحه ۱۱ روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۴ در آغاز ستون "دور دنیا در یک روز!" عقده گشایانه تیتر زده: "هذیان گویی پادشاه آلزایمری"!؟

قضیه از این قرار است که ملک سلمان، شخص اول کشور عربستان سعودی که چند ماه پیش به جانشینی برادرش، پادشاه عربستان شده در مصاحبه با شبکه ان بی سی در پاسخ به سوال خبرنگار مربوطه درباره "شبکه های اجتماعی و اینترنت"!؟ ظاهرا مطالبی اظهار داشته که کیهان با عطف به آن مطالب، مدعی گردیده که ایشان به علت کهولت سن و بیماری!؟ حرف های بی ربطی زده اند.

یکی از سوالاتی که فورا به ذهن متبادر می شود این است که آیا پادشاه عربستان، واقعا از اکثر عتیقه های زیر-خاکی موسوم به اعضای مجلس خبرگان!؟ و از آن جمله امثال محمد یزدی، احمد جنتی، مصباح یزدی و... پیرتر و بیمارتر است!؟ به راستی مهدوی کنی در چه سن و سالی رییس مجلس خبرگان شد!؟ چه مدت با کپسول اکسیژن دوام آورد!؟ چرا به کما رفت!؟ و چگونه به درک واصل گردید!؟

چگونه است پادشاه عربستان که از هم سن و سالان دوقلوهای بهم نچسبیده رفسنجانی-خامنه ای ست!؟ و مدت چندانی نیز از آغاز دوران پادشاهی وی نگذشته!؟ آن قدرها وجود، شهامت و اعتماد به نفس دارد که از گرد راه نرسیده با شبکه های خارجی در مورد مسایل روز بشر مصاحبه کند!؟ اما خامنه ای که ۲۶ سال رهبر و ۸ سال رییس جمهور امت نیم درصدی فقیه بوده، تا کنون حتی جرأت مصاحبه با خبرنگاران داخلی در باب مسایلی چون بول و غایط!؟ را نیز نداشته، چه رسد به مصاحبه با خبرنگاران خارجی، آنهم درباره موضوعاتی چون شبکه های اجتماعی و اینترنت!؟

واقعا که در مقام مقایسه با شیخ علی شیره چی، دم این پادشاه متجدد، هر چه گرم تر باد!؟ واقعا حیف است، صد حیف است حتی اگر بگوییم که درد و بلای این پادشاه، فقط توی سر و جان خامنه ای مافنگی بخورد!؟ ایشالا که درد و بلای پادشاه عربستان بخورد توی سر و جان کلیـت باند ۵۰۰ نفره فقیه، باندی غارتگر و متشکل از گدازاده های دیروز اما مولتی میلیاردرهای امروز!؟

در ارتباط با مجلس خبرگان، این نکته را همیشه به یاد خواهم داشت که در دوران آخرین تبعید از سال ۹۱ تا سال ۹۳ در زندان بندرعباس، یک جوان زندانی به نام (م ش ج) به مجلس خبرگان می گفت: "مجلس خر و گاوان"!؟ و همه قاه قاه می خندیدند. یکی از زندانیان سیاسی در زندان اوین در سال ۸۲ نیز کیهان را "قی هان"!؟ می نامید و با لحنی شاعرمآبانه می گفت:

بر قیهان حرجی نیست

ازیرا که بر حسین بازجو حرجی نیست

و ازیرا که بر علی چولاخ حرجی نیست

و ازیرا که بر همه گدازادگان هیچ حرجی نیست

ازیرا که چون تغار زرین ما بشکست

دنیا به کام کاسه لیسان گشت

 

پیروز باد انقلاب دموکراتیک ایرانیان

دیر زیوی و شاد زیوی همگان را آرزومندم؛

زنده باد ایرانی؛

پاینـده باد ایران؛

در اهـتزاز باد پرچم سه رنگ اهورایی؛

 

ارژنگ داودی

معلم، شاعر، نویسنده

زندانی سـیاسی

زندان رجایی شهر

۲۳ اردیبهشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر