۱۳۹۷ آذر ۲۲, پنجشنبه

تجمع اعتراضی فرهنگیان در اعتراض به دروغپردازیهای صداوسیمای نظام در همدان



تجمع اعتراضی فرهنگیان در اعتراض به دروغپردازیهای صداوسیمای نظام در همدان

روز پنج شنبه ۲۲ آذرماه ۹۷ جمعی از فرهنگیان همدان در اعتراض به دروغپردازیهای صداوسیمای نظام علیه معلمان کشور، مقابل اداره کل‌ آموزش و پرورش در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.
دانش آموزان همدانی نیز در حمایت از معلمان خودشان در این تجمع شرکت کرده بودند.
روز پنج شنبه ۲۲ آذرماه، جمعی از معلمان و دانش‌آموزان همدانی در اعتراض به رویکرد صداوسیما در جهت تخریب وجهه معلمان، مقابل اداره آموزش و پرورش این استان تجمع کردند. معترضان گفتند که از صداوسیما می‌خواهیم مشکلات و دغدغه‌های معلمان را پوشش دهد و به دردهای معلمان و دانش‌آموزان و فعالین صنفی در بند نیز بپردازد.
این معلمان با بیان اینکه تهیه و پخش گزارش از تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در همدان توسط صداوسیما خوب است و ما نیز «خشونت» را محکوم می‌کنیم، می‌گویند: بهتر بود که رسانه ملی به دردهای معلمان نیز بپردازد، هیچ گاه صدای عدالت‌طلبی ما منعکس نمی‌شود.
معترضان می‌گویند: از صداوسیما می‌خواهیم مشکلات و دغدغه‌های معلمان را نیز پوشش دهد و به دردهای معلمان و دانش‌آموزان کشور بپردازد.
در این تجمع که از ساعت ده صبح آغاز شد، تعداد زیادی از معلمان شهرستان همدان حضور داشتند.
معلمان معترض در این تجمع با در دست گرفتن پلاکاردهایی حاوی شعارهایی علیه سیاست‌های ضد آموزشی صدا و سیما، عدم پوشش خبری معلمان و فعالین صنفی دربند، عدم پوشش خبری اعتراضات معلمان، تقابل صدا و سیما با آموزش همگانی و تبلیغ موسسات خصوصی برای کنکور اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های تبعیض آمیز صدا و سما نشان دادند.


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر