۱۳۹۷ آذر ۲۹, پنجشنبه

اخراج محمدی نیا سفیر جاسوس ومهره اطلاعات رژیم همراه یک دیپلمات تروریست دیگر از آلبانی بجرم اقدام تروریستی


تروریست محمدی نیا سفیر اخراج شده رژیم در آلباتی  دریافت مدال تروریستی 


 اخراج محمدی نیا سفیر جاسوس ومهره اطلاعات  رژیم  همراه یک دیپلمات تروریست دیگر از  آلبانی  بجرم اقدام تروریستی


محمدی نیا سفیر جاسوس ومهره اطلاعات  رژیم در آلبانی که بجرم اقدام تروریستی علیه مجاهدین اخراج شد کی بود 




🔴فوری
🔻اخراج ۲ دیپلمات رژیم از آلبانی
🔸خبرگزاری آسوشیتدپرس: آلبانی دو دیپلمات رژیم ایران را به دلایل امنیتی اخراج کرد
🔸وزارت امور خارجه آلبانی چهارشنبه شب ۲۸آذر۹۷ اعلام کرد این تصمیم بعد از این اتخاذ شد که دیپلماتهای رژیم ایران مظنون به دست داشتن در فعالیتهایی بودند که امنیت کشور را به مخاطره می‌اندازد.
🔸آسوشیتدپرس:‌ آلبانی محل سکونت بیش از ۲۰۰۰تن از اعضای اپوزیسیون در تبعید مجاهدین خلق می‌باشد که از عراق به آنجا منتقل شده‌اند


مایک پمپئو:
من نخست وزیر «ادی راما» را بخاطر اخراج دو مامور ایرانی که نقشه حملات تروریستی در آلبانی را کشیده بودند، تحسین می کنم. کشورهای اروپایی سه نقشه رژیم ایران را تنها در این سال خنثی کرده اند. دنیا باید در تحریم کردن رژیم ایران متحد شود تا زمانیکه رژیم رفتار مخربش را تغییر دهد

سفیر رژیم آخوندی در آلبانی کیست و ماموریت اصلی او در آلبانی چه بود؟

🔹سفیر رژیم در آلبانی "غلامحسین محمدنیا" نام دارد که در جریان انتقال مجاهدین به آلبانی مستقیماً از وزارت اطلاعات آخوندها و برای انجام مأموریتهای رذیلانه به سفارت در آلبانی گماشته شد.
🔹محمدنیا پیش‌تر به‌عنوان مأمور وزارت اطلاعات در جلسات برجام شرکت می‌کرد و در تیم هسته‌یی ظریف به‌عنوان عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی معرفی شده بود اما در واقع فقط به کار اطلاعاتی و جاسوسی اشتغال داشته است.
🔹محمدنیا در سال ۹۴ از آخوند روحانی، رئیس‌جمهور رژیم، به‌خاطر خدمات جاسوسی یک نشان به همراه ۵۰سکه طلا دریافت کرد. وی در تیم مذاکره‌کننده به‌نام داوود محمدنیا بوده، ولی در روز گرفتن دستمزد از روحانی، غلامحسین محمدنیا معرفی شده و در روزنامه رسمی نیز با همین اسم ثبت شده است.
🔹غلامحسین محمدنیا در سال ۲۰۰۰ نیز جزء لیست اعضای نمایندگی رژیم در نیویورک معرفی شده بود و یکی از طرف‌حسابهای لابی‌های آمریکایی رژیم در سالهای بعد از آن بوده است.



جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا:
🔸«نخست وزیر آلبانی ادی راما همین الآن سفیر رژیم ایران در آلبانی را اخراج کرد و به رهبران ایران پیام می‌دهد که حمایت آنها از تروریسم تحمل نخواهد شد.
🔸ما در کنار نخست‌وزیر ادی راما و مردم آلبانی در حالیکه آنها در مقابل رفتار خودسرانه رژیم ایران در اروپا و در سراسر جهان، قیام کرده‌اند، ایستاده‌ایم».


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر