۱۳۹۷ آذر ۱۴, چهارشنبه

تجمع اعتراضی متقاضیان خودروی تیولی شرکت رامک خودرو در اعتراض به عدم تحویل خودروهایشان




تجمع اعتراضی متقاضیان خودروی تیولی شرکت رامک خودرو در اعتراض به عدم تحویل خودروهایشان

روز چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷، جمعی از متقاضیان خودروی تیولی شرکت رامک خودرو در برابر سازمان صنعت، معدن و تجارت که در بهار ۹۶ اتومبیل خود را ثبت نام کردند اما مجوز ترخیص از گمرگ به خودروهای آنان داده نمی‌شود، دست به تجمع و اعتراض زدند.
متقاضیان خودروی تیولی شرکت رامک خودرو بنر و پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود:
«چرا ماشین‌های ما باید تو گمرک بمونه؟ چه کسی پاسخگوست؟ دولت؟ صمت؟ رامک؟»
پیشتر در روز  شنبه ۱۶ تیر ۹۷ نیز، جمعی از متقاضیان خودرو از شرکت رامک خودرو، در اعتراض به وعده این شرکت برای تحویل دادن خودرو در مقابل این شرکت تجمع اعتراض برپا کردند.
شرکت رامک خودرو نماینده رسمی و انحصاری شرکت سانگ یانگ کره جنوبی در ایران می باشد که در کنترل سران حکومت است.

مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر