۱۳۹۷ شهریور ۲۶, دوشنبه

ترس وعصبانیت جواد ظریف«ربات‌های تیرانا» ست یا کانون‌های شورشی وسرنگونی توسط مقاومت ایران




 ترس وعصبانیت جواد ظریف«ربات‌های تیرانا» ست یا  کانون‌های شورشی وسرنگونی توسط مقاومت ایران 



« ربات‌های تیرانا»؛ آنچنان که محمدجواد ظریف از آن برای نام بردن از مجاهدین مستقر در آلبانی استفاده می‌کند؛ همان نیرویی‌ست که جامعه اطلاعاتی نظام آنرا به‌عنوان خطر بالفعل برای سرنگونی خلافت اسلامی! می‌داند.

جان کری و «جواد»
جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا و طرف حساب اصلی محمد جواد ظریف در مذاکرات منتهی به برجام، آنچنان که در یک مصاحبه رادیویی گفت پس از پایان دوران وزارتش سه یا چهار بار با «جواد» دیدار داشته است.
براساس روایت پمپئو و البته تایید ضمنی جان کری؛ وزیر خارجه سابق آمریکا به «جواد» گفته است که منتظر بمانید تا دولت ترامپ کنار برود. [ملاقات‌های جان کری و ظریف؛ برجام یا تحریم] جان کری به این ترتیب گویا می‌خواسته است به نگرانی‌های «جواد» در مورد شرایطی که نظام در آن به سر می‌برد پاسخ داده باشد. اما آیا نگرانی اصلی «جواد» از دولت ترامپ است؟
جواد و همکاران علیه «بات‌های تیرانا»
«جواد» در توئیتی خطاب به توئیتر به آن اعتراض کرد که چرا حساب‌های متعلق به نظام ایران را بسته است اما «باتهای واقعی در تیرانا» که «مشغول بزرگ کردن پروپاگاندای تغییر رژیم هستند» را کاری ندارد. [توئیتر ظریف ۲۵ شهریور ۹۷]
منظور «جواد» از «ربات‌های تیرانا»، مجاهدین مستقر در آنجاست؛ کسانی که نظام در چندین عملیات تروریستی تلاش کرد آنها را در عراق قتل‌عام کند اما موفق نشد. آخرین کوشش‌های «جواد» و دوستانش در سپاه طرح کشتار دسته‌جمعی آنها در مراسم سال نو ۱۳۹۷ بود. آن عملیات پیش از اجرا با شکست مواجه شد.
پس از آن «جواد» و همکاران تلاش کردند تا گردهمایی بیش از یکصدهزار ایرانی را در پاریس هدف حمله قرار بدهند اما پیش از اجرای عملیات تروریستی، تیم‌های ترور در بلژیک و فرانسه، و البته یکی از کارمندان «جواد» -اسدالله اسدی- که فرماندهی عملیات را بر عهده داشت در آلمان، دستگیر شدند.

ابعاد آلترناتیو
این روزها البته «جواد» بیکار نیست او و همکاران موفق شده‌اند دو گزارش تلویزیونی تبلیغاتی کوتاه در شبکه ۴ انگلیس و الجزیره انگلیسی علیه مجاهدین در آلبانی تهیه کنند. گزارش‌هایی که البته هر دوی آنها به طور ناخواسته‌یی به مخاطب نشان می‌دهند که یک سازمان قدرتمند ایرانی در اروپا مستقر شده است. گزارش‌هایی که البته بازهم به طور ناخواسته و برخلاف میل سفارش دهندگان و سازندگان آنها، اندکی از ابعاد آلترناتیو خلافت اسلامی! را در برابر دیدگان مخاطبین قرار می‌دهد.
با این همه به نظر می‌رسد عصبانیت «جواد» از دولت ترامپ نیست؛ پس دادن این امیدواری به او که منتظر باشد تا دولت ترامپ پایان یابد نیز نمی‌تواند به عصبانیت «جواد» پایان دهد. او از چیز دیگری نگران و ترسان است.
توانایی تحقق آرزو
یکی از سایت‌های همکار «جواد» که زیر مجموعه‌ی جامعه اطلاعاتی خلافت اسلامی! ا‌ست این نگرانی را اینگونه تشریح می‌کند: «چه کسانی» «هم آرزوی براندازی و هم توانایی بالفعلی برای تحقق این آرزو را دارا هستند»؟ «در اینجاست که انگشت نشانه همه متفقاً به سوی «سازمان منافقین» خواهد رفت».
این سایت می‌افزاید: «برای منافقین و کانون‌های شورشی تحت امر آن‌ها، ماه محرم، مناسب‌ترین زمان برای عرض اندام است و اخبار واطلاعات نیز نشان می‌دهد که آن‌ها نیز به صف‌آرایی در همین ماه مشغول می‌باشند». [بهارستانه ۲۵ شهریور ۹۷]



مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید



پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر