۱۳۹۷ شهریور ۲۵, یکشنبه

وحشت از «جنگ تمام‌عیار دشمن» در نمایشات جمعه!



وحشت از «جنگ تمام‌عیار دشمن» در نمایشات جمعه!



در نمایشات جمعه روز ۲۳شهریور ۹۷ یکی از موضوعات مهم در اظهارات امام‌جمعه‌های خامنه‌ای ابراز وحشت از دشمن بود.
آنها در یک کر هماهنگ‌شده توسط ستاد نماز جمعه و بیت خامنه‌ای، نسبت به جنگ و هجمه‌ای که در شرایط کنونی دشمن علیه نظام پیش می‌برد، آه و فغان سردادند و به مهره‌ها و نیروهای وارفته رژیم هشدار دادند که آماده باشند.
اظهارات آنها اضافه بر اعترافاتی بود که آخوندهایی نظیر علم‌الهدی در مشهد و صدیقی در تهران و... در زمینه طلسم‌شکستگی خامنه‌ای و اوضاع درهم‌ریخته حاکمیت در پایین به آن اذعان کردند.
آخوند مصطفی علما، امام‌جمعه کرمانشاه، به «القای یاس و ناامیدی از انقلاب و ناکارآمد نشان‌دادن» در برنامه دشمنان اشاره کرد و هشدار داد که برای «عبور از گردنه‌های سخت باید هوشیار باشیم. (چرا که) در یک جنگ تمام‌عیار قرار گرفته‌ایم».
در همین رابطه امام‌جمعه خامنه‌ای در اصفهان نیز نسبت به «جنگ نرمی» که از طریق فضای مجاری علیه آن در جریان است هشدار داد: «مبارزه با جنگ فرهنگی و شبهه در دل‌ها افکندن دشمنان و تلقین از طریق فضای مجازی از جنگ نظامی سخت‌تر است».
محمدتقی لطفی، امام‌جمعه رژیم در ایلام هم نسبت به دشمن این‌چنین گفت: «بزرگترین منکر بدبین کردن مردم به نظام و انقلاب اسلامی است و دشمن هم اساسی‌ترین اقدام خود را حول بدبین ساختن مردم متمرکز کرده است... امروز دشمن تمام تلاش خود را برای بدبین کردن مردم از ارکان نظام اسلامی به‌کار برده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد».
سرکرده سپاه پاسداران ضدخلقی نیز ضمن سخنانی در نمازجمعه بابل گفت: «اگر غفلت کنیم دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده خواهند کرد».
آخوند سعیدی در نماز جمعه قم ضمن اعتراف به نفرت مردم از سپاه گفت: «بدبینی به سپاه و فعالیت‌های دفاعی سپاه بدبینی به دولت به مجلس به قوه قضاییه به نهادها به بنیادهای انقلابی چیز بسیار خطرناکی ست و این خواست دشمن هست».
امام‌جمعه گناوه هم از دشمنی هراس دارد که یک جنگ تمام‌عیار علیه آن به‌راه انداخته ‌است و «سعی دارد احساس به بن‌بست رسیدن نظام را در بین مردم ایجاد کند».
و...
آن دشمن کیست که آخوندها در مقابل آن خود را در «یک جنگ تمام‌عیار» می‌بینند؟ آن دشمن کیست که توانسته است ۸۰میلیون مردم ایران را به «ارکان» نظام «بدبین» کرده و اگر از آن غفلت کنند «فرصتی برای ضربه زدن» برایش فراهم می‌کنند.
نیازی به دادن آدرس آن دشمن نیست. رژیم آخوندی خودش و در بالاترین سطوح خودش یعنی هم از زبان خامنه‌ای و هم از زبان رئیس‌جمهور ارتجاع و هم از زبان رسانه‌های رنگارنگ خود آدرس آن را داده است. خامنه‌ای مجاهدین را ضلع داخلی مثلث قیام می‌خواند و روحانی به مردم می‌گفت اعتراض بکنید اما دنبال مجاهدین نروید و رسانه‌های رژیم هم می‌نویسند و منتشر می‌کنند که کانونهای شورشی مجاهدین دارند «پشتوانه مردمی نظام را می‌ربایند.
واقعیت این است که بزرگترین دشمنی که در حال حاضر حکومت آخوندی را تهدید می‌کند، مردم قیام‌کننده ایران وکانونهای شورشی هستند که با قیام، اعتراضات و فعالیت براندازانه خود این‌گونه امام‌جمعه‌های خامنه‌ای را به هول و ولا انداخته‌اند.
بقیه مواردی که تحت عنوان دشمن به آن اشاره می‌کنند نسبت به این دشمن اصلی فرعی است و گاها هم از این بابت مطرح می‌شود که هراس از دشمن اصلی پوشانده شود.
این دشمن اصلی است که آن را در بن‌بست و بحران سرنگونی‌ گیرانداخته و آن را در سراشیب اضمحلال و سرنگونی قرار داده است.
بی‌دلیل نیست که رژیم این‌همه به نیروهای وارفته خود هشدار و اخطار می‌دهد که در مقابل این دشمن و جنگی که بر آن تحمیل کرده و تحمیل می‌کند بی‌تفاوت نباشند.
پیش از این نیز یک سایت حکومتی موسوم به «بهارستانه» ۶شهریور ۹۷ نیز در زمینه نقش این دشمن در سمت‌دهی مخالفت‌های مردمی توسط کانونهای شورشی روضه‌سرایی کرد و به نیروهای امنیتی هشدار و آماده‌باش داد که فعالیتهای مجاهدین و کانونهای شورشی در داخل کشور «سیر تکاملی سریعی را طی می‌کند» که «بسا پیچیده‌تر و سخت است». لذا مقابله با آن در میان نیروهایش آمادگی و «پیچیدگی خاص خودش را می‌طلبد».
این است سوزوگدازها نسبت به دشمنی که حاکمیت آخوندی در رویارویی با آن، تمامی ذخایر استراتژیکش را بکار گرفته است و اکنون که این ذخایر به‌اتمام رسیده است و نتوانسته و نمی‌تواند آن‌را از سر راه بردارد، این‌چنین امام‌جمعه‌هایش علیه آن عمامه بر زمین می‌کوبند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر