۱۳۹۷ تیر ۲۹, جمعه

شازده گلابی و “گیلی گیلی”گمشده. :حسن حبیبی




شازده گلابی و “گیلی گیلی”گمشده. :حسن حبیبی



آورده اند که جماعتی با اتوبوس در حال سفر بودند.در حین راه یک نفرکه ظاهر غلط اندازی هم داشت بلند شدوبه جد شروع به گشتن زیر پای مردم وصندلی ها کرد.چند نفری به صرافت افتاده وپرسیدند آقا جان چی گم کرده ای؟ گفت : “گیلی گیلی”ام را گم کرده ام.
همه شروع کردند به گشتن.هرکس زیر پا ودور و بر خودش را نگاه میکرد ولی گیلی گیلی پیدا نشد که نشد.همه کلافه شدند.کم کم سوالها شروع شد. یکی پرسید آقا این گیلی گیلی شما چه شکلی است؟.اصلا چی هست ؟
طرف فکری کرد و گفت : بابا اصلا ولش کنید. مهم نیست. یکی دیگه درست میکنم. بعد نشست سر جایش و با حوصله انگشتش را کرد توی سوراخ دماغش .تا یک گیلی گیلی دیگه درست کند.
حکایت شازده گلابی و” شورای رهبری ” درست کردنش هم حکایت این گیلی گیلی است.
یک کاره صبح تا شب کارش شده وراجی با کیهان و من و تو.خوب که گوش میدهی میبی پس از اینکه به شیوه کپی چسبان همه حرفهای مقاومت را در مذموم بودن این رژیم و لزوم رفتنش تکرار کرد میرسد به مقوله اینکه چطور باید آنرا کنار زد و جایش را گرفت.
اصل سوال مردم هم همینجاست. شازده هم جواب مردم را دارد .آخر استراتژ بزرگی است.میگوید از همان اول راه حل داشته . یک راه حل خوب و بی دردسر و بی خشونت که خون از دماغ کسی نریزه.
در مصاحبه ۱۰ ژوئیه با کیهان لندن میگوید”۴۰ ساله که ناظر بودیم.۴۰ ساله که امید بستیم به اصلاحات.اکنون زمان آن رسیده که ساختارهای مدیریت…رو فراهم کنیم”
یعنی اینکه با خیال راحت از ۴۰ سال پیش عمرش را به ولگردی در کاباره ها و جزائر خوش آب و هوا گذرانده واکنون که”جنبش کف خیابان همچنان تداوم داره…” کافی است که ایشان زحمت کشیده و چون پسر شاه خائن هستند ، و مردم اورا میشناسند ،در راس یک شورایی که معلوم نیست کیست و چیست بیایند و با یک “گیلی گیلی” که متشکل است از ” برادران خوب پاسدار،(لابد قاسم سلیمانی بچه کش هم) و بسیجیان مهربانی که کمتر باتوم تو سر مردم زده و موارد تجاوز به نوامیس مردمشان هم کم است ، با سلام و صلوات قدرت را بدست بگیرند.
در چند سطر پایین تر همین مصاحبه ،شازده برخی از نمایندگان خوب طویله نظام هم را به گیلی گیلی اش اضافه کرده که چرب و چیلی تر بشود ومیگوید”اخیرا چند نماینده مجلس آمدند و تشویق کردن…به اعتصابات بیشتر..”
در آخر هم شازده پس از تاکید صدباره بر اینکه که برای تغییر اوضاع فقط وفقط بر روی بریدگان نظام وکسانی از درون حکومت، که میخواند فاصله بگیرند حساب میکند ، مردم مظلوم و بی پناه را تهدید کرده که ” خیلی واضح و بی رودربایستی به هم میهنانمان میگم. تا زمانی که این اتفاق نیفته(یعنی بریدگان‌نظام زیاد نشوند) این رهبری (یعنی اعلیحضرت شازده گلابی) نمی تونه ما رو به خط پایانی ببره”
یکی نیست بگه برو آقا . برو گیلی گیلی تو درست کن. این حرفها بتو نیومده. آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.
آنچه را که مصدق بزرگ نداشت وبواسطه کمبود آن پدر جانی و عمه فاسد تو به کمک اجنبی حکومتش را ساقط کردند، امروز هست . حی و حاضر ونیرومند هم هست .تشکیلات مقاومت را میگویم. رهبری پخته و کارآزموده هم دارد.آنچه که آرزوی نهائی مصدق بزرگ بود. تشکیلاتی پولادین ،متشکل از فرزندان میهن پرست و فداکار و ثابت قدم میهن. سازمان مجاهدین خلق ایران.
حسن حبیبی.پاریس. ۱۵ژوئیه ۲۰۱۸

#قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر