۱۳۹۷ خرداد ۲۴, پنجشنبه

عيد سعيد فطرمبشر رهايي و پيروزي حتمي فرزند انسانبر همه مبارکباد








عيد سعيد فطرمبشر رهايي و پيروزي حتمي فرزند انسانبر همه مبارکباد 




عید سعید فطر که  مبشر رهایی وراهگشای پیروزی محتوم مردم بر نظام آخوندهای پلید ودین فروش است  مبارک باد




عید سعید فطر مبشر رهایی وراهگشای پیروزی محتوم مردم بر نظام آخوندهای پلید ودین فروش مبارک باد 


با بهترین تبریکات وبا شور وشعف  انقلابی وتوحیدی وبا قلبهای سرشار از عشق به میهن عزیز وخلق قهرمان ودر زنجیر ایران ،  فرارسیدن عید سعید فطررا  با تبریک وتهنیت مضاعف  بخاطر یک ماه آزمایش وگذار از اجبارات بنده ساز به هموطنان عزیز و ‌عموم مسلمانان وآزادیخواهان  جهان تبریک می‌گوییم و آرزو می‌کنیم که پیام‌های رهایی‌بخش این عید بزرگ همه جوامع مسلمانان ومردم آزاده جهان  به‌ویژه ملت‌های خاورمیانه را قرین صلح و آزادی کند. و منطقه و جهان از بنیادگرایی و افراطی‌گری تحت نام اسلام که کانون آن در ایران تحت حاکمیت ملایان قرار دارد، خلاصی یابد. همانطوریکه در نماز عید میخوانیم ودر یک ماه رمضان هم آزمایش پس دادیم به یقین در نزد خداوند سربلند شدیم وبه یقین که با فطر رهایی وبا تلاش ومبارزه فطر ایران وخلق ایران رقم خواهد خورد وایران این زیبا ترین وطن دوباره در قله رفیع وپر ارج خود قرار خواهد گرفت برای درک بیشتر عید فطر  دعای فطر را با هم میخوانیم ومی بینیم که آخوندهای پلید خمینی صفت  چقدر با این ارزشها فاصله دارند واساسا بویی از شناخت دین واسلام وعید نبردند بلکه هرچه دارند عقب ماندگی وقهقرایی  وسرکوب وجنایت وچپاول ودزدی ونسل کشی است 



عيد سعيد فطر
مبشر رهايي و پيروزي حتمي فرزند انسان
بر همه قيد و بندهايِ اسارت بار

با توشه اي پر بار از رمضان و شبهاي قدر آن  و با مجاهدتي تمام عيار
 بي امان و پرتلاش در ميدان هاي نبرد خواهيم تاخت
  تا فطر رهايي مردممان را پيروزمندانه  و هر چه سريعتر رقم بزنيم.

************

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْكِبْرِياَّءِ وَالْعَظَمَةِ / وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ / وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَة
/ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ
.............
اَسْئَلُكَ بِحَقِّ هذَا الْيَومِ الَّذى جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمينَ عيداً
.............
وَلِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللّهُ عَلَيْهِ وَ الِهِ ذُخْراً وَشَرَفاً و كرامتا و َمَزِيْداً
.............
اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ


اللهم اهل الکبریاء والعظمه و اهل الجود و الجبروت و اهل العفو و الرحمه و اهل التقوی و المغفره».  دعایی که روز عید ودر نماز می خوانیم»
و این تمام ارزش‌هایی است که آخوندهای خمینی صفت از روز اول تا به آخر، در برابر آن‌ها سخت و سرد و قساوت پیشه بوده‌اند. آیه 23 سوره زمر چنین ادامه می‌دهد: «ذلک هدی اللّه». این است هدایت خدا (کتابا متشابهًا مثانی) این هدایت خداست. «یهدی به من یشاء»، کسی را که بخواهد، هدایتش می‌کند. کسی که زمینه‌اش را داشته باشد و بخواهد. «و من یضلل اللّه فما له من هادٍ»، اما کسی که به‌دلیل خودش و عملکرد و دجالیت خودش مهر گمراهی خورده است، معلوم است که هیچ گاه از آن تیرگی و بن‌بست بیرون نمی آید هیچ گاه آن قلب نرم نمی‌شود
. بالاخره ما در روز عید فطر کدام را باور کنیم؟ سنگسار را باور کنیم اعدام وشکنجه وخفقان وقتل های زنجیره ای واختلاس ودزدی وفساد ووطن فروشی آخوندها را باور کنیم  یا اللهم اهل الکبریاء والعظمه، اهل الجود و الجبروت و اهل العفو و الرحمه و اهل التقوی و المغفره، کدام را؟
وقتی که مراحلی در داستان تشابه و دینامیسم قرآن طی می‌شود، مثل مراحلی که از زمان امام حسن تا زمان امام حسین طی شد، بعد لیلة القدر خاص آن فرا می‌رسد، کمیت به کیفیت تبدیل می‌شود. بن‌بست شکنی، راهگشایی و جهش می‌شود. و «کل امر» بارز می‌گردد.
بسیاری چیزها هست که با پیشرفت علم روشن می‌شود. مثلاً قرآن می‌گوید شما کوه‌ها را ایستا می‌پندارید، در حالی که آن‌ها هم مانند ابرها در جریان و در حرکت هستند. خوب، در روزگار ما این مسأله توسط علم روشن شده است. داستان تکامل و خلقت انسان و بسیاری چیزهای دیگر روشن شده است که یکی دو قرن پیش هیچ بویی از آن نمی‌بردیم و می‌باید به قول قرآن مانند رسوخ کنندگان در علم و صاحبان علم عمیق و دقیق، «به تمامیت آنچه از نزد خدا فرو فرستاده شده است، می‌گرویدیم»
بسیاری چیزها هم هست که روشن نشده و ای بسا با پیشرفت علم روشن بشود. به هر حال این حقایق را باز هم به قول قرآن «تنها به  خردمندان ژرف‌بین، متذکر می‌شوند». یعنی آنان که به روح و جوهر و فلسفه و علل غایی امور راه برده باشند و بدانند که هدف چه بوده و چیست؟ در این جا درست در نقطه مقابل تلقی ارتجاعی خمینی گرایانه از فقه و فقاهت که در فرهنگ خمینی به‌معنی آخوند و عمامه بر سر است، با مفهوم حقیقی فقه و فقیه که به ژرف بینی و رسوخ در علم و احاطه بر هدف‌ها شانه می‌ساید، آشنا می‌شویم.

راستی خمینی چرا این قدر با مجاهدین لج بود؟ وآخوندهای خمینی صفت از خامنه ای تا بقیه وحوش همان راه را ادامه می دهند ؟ چرا فتوای سوزاندن و ضرب حتی الموت و این‌که جان و مال و ناموس مجاهدین  حرمتی ندارد، را صادر کرد؟ وچرا 30000 مجاهد را طی چند ماه حلق آویز  وتیرباران کرد فقط بخاطر اینکه به خمینی نه گفتند وروی عقیده خود که رهایی وآزادیخواهی وراه حسین وپیامبر پای فشردند ، برای این‌که دو نوع اسلام سراپا متضاد از روزگار علی با معاویه و خوارج ود رزمان  امام حسین با  یزید، ولشکر جنایتکارش  در مقابل هم صف‌بندی کرده‌اند. ای بسا که پس از چهارده قرن، ما به آن قدرتاریخی رسیده باشیم که بین این دو نوع اسلام تعیین تکلیف کنیم .
حالا از آخوندها بپرسید، که این قانون ضدانسانی قصاص با چه استنادی است؟ اگر آخوندها دستشان می‌رسید هرگز حق رأی را برای زنان به‌رسمیت نمی‌شناختند. اگر می‌توانستند برده‌داری را هم رواج می‌دادند، کنیزداری را هم رسماً قانونی می‌کردند
مردم ایران البته بین مجاهدین و خمینی قضاوت خود را کرده‌اند والا تا امروز مجاهدین یکصد بار نیست و نابود شده بودند. مثلا در  موشک باران رمضان 1395 شلیک بیش از 50 موشک در 14 تیر 1395 (4ژوئیه 2016) آنهم درست زمان  تجمع برای افطار روی مجاهدان لیبرتی برای چه بود . یعنی دشمن پلید وجنایتکار همه محاسبات را کرده بود از ساعت آن تا مقطع کهکشان سالانه و... اما یک چیزی را حساب نکرد که البته اضمحلال  آخوندها وبی ریشه بودن وضد بشری بودن بی دلیل نیست بقول آن شاعر :« گر نگهدار من آنست که من میدانم ،،شیشه را در بغل سنگ نگهمیدارد » همین میتوانست ضربه کمر شکن برای مجاهدین باشد اما  خدا نگهدار مجاهدین بود وسر انجام با هجرت بزرگ که سراسر پیروزی برای مجاهدین بود به محل جدید یعنی آلبانی  هجرت کردند تا در فرازی جدید مبارزه را د رمحل تجمع ارتش آزادیبخش  ادامه دهند  ، بله مردم شریف ما   بین این دو نوع اسلام با پیشینه هر کدام، از زمان حضرت علی تا همین امروز، که  تاریخ هم قضاوت کرده و باز هم قضاوت خواهد کرد. بین دو دیدگاه و تفسیر کاملاً متضاد. یکی مبتنی بر جهل و اجبار، دیگری بر اساس آزادی و اختیار. یکی خصلت ویژه خودش را نه از موضع فرصت طلبانه، بلکه از خصیصه وویژگی  خدایی و مردمی، دینامیسم و پویایی می‌داند و قیمت آن را هم به سنگین‌ترین و خونین‌ترین صورت می‌پردازد. آن گوهر بی‌بدیل انقلابی و توحیدی را ابتدا در زنان و مردان خودش محقق می‌کند و مرزهای فدا را به‌خاطر آزادی خلق و میهنش به‌نحوی شگفت آور  و بی‌نظیر در می‌نوردد. دیگری  که بر مفتخواری و ستم و استثمار و سرکوب ودار وشکنجه وسنگسار وبگیر وببند  مبتنی است را خوب فهمیدند واشراف دارند والا امروز در این ابعاد به اعتراض ومقابله با این رژیم ضد بشری نمی پرداختند از قیام دیماه 97 که مرحله کیفی حرکت سراسری در بیش از 140 شهر که تداوم آن تا امروز از کازرون تا اهواز وتا  اعتراضات گسترده  کارگران تا کامیونداران وعارت شدگان   تا اعتصاب معلمین وپرستاران واعتصاب  غذاها در زندان ها  ومقاومت ستودنی آنان  تا اعتراض دانشجویات وبازنشستگان   وسایر اقشار همچنین حرکتهای انقلابی وفراگیر کانونهای شورشی وشوراهای مردمی  که بحق رژیم زهر خورده را در مرحله فروپاشی وسرنگونی  محتوم  قرار داده است خصوصا با لغو برجام توسط امریکا وانزوای بین المللی رژیم وضربات کشنده مزدورانش  دریمن وعقب نشینی های فلاکت بار درسوریه  میرود که با قیام فراگیر  جرثومه  های پوسیده این رژیم ضد بشری را از خاک پاک ایران زدوده  وبه زباله دان تاریخ بیندازد« یوم تبلی السرایر» آنروز دور نیست ودر پیشگاه خلق این جرثومه های فساد وتبهکاری باید پاسخ جنایات خود را بدهند.واکنون با نزدیکی کهکشان قیام وسرنگونی با کانونهای شورشی وهزار اشرف  وبرنامه سالانه مقاومت سرافراز ایران که رژیم را به وحشت  انداخته   بار دیگر با تبریک مجدد عید سعید فطر آرزو میکنیم که فطر رهایی خلق ووطن عزیز ایران بزودی فرا برسد  وایران این زیبا ترین وطن غر ق در سرور ورهایی به سمت آبادانی واقتدار وشکوفایی گام بردارد پیروز باشید  


تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر