۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۹, چهارشنبه

پیام‌های نمایندگان کنگره آمریکا به گردهمایی جوامع ایرانیان مقیم امریکا در واشینگتن




پیام‌های نمایندگان کنگره آمریکا به گردهمایی جوامع ایرانیان مقیم امریکا در واشینگتن


دوستان ایرانی!
تغییرات شگرفی در ایران در حال وقوع است. همانطور که در اوائل امسال آثار آنرا دیدیم که چگونه ظاهر شد و هزاران نفر به خیابان‌ها ریختند و خواستند که فریاد اعتراضشان شنیده شود. فداکاری شما برای بدست آوردن آزادی و دمکراسی درایران، انگیزاننده و (الهام بخش) است. ما در کنگره ایالات متحده آمریکا پیامتان را دریافت کرده و از پیام آزادی خواهی شما برای همه ایرانیان حمایت و (پشتیبانی) میکنیم.
شما برای ایران دمکراسی میخواهید نه جنگ وسرکوب. شما میدانید که ثبات قدم و اتحاد و(یگانگی) شما است که تغییر رژیم را به ارمغان خواهد آورد. در این راستا من همراه با شما هستم.
من و دوستانم در کنگره بطور خستگی ناپذیر در حمایت از شما برای آوردن دمکراسی به ایران فعالیت می‌کنیم. قوانین در کنگره در حال تصویب شدن است و (مسئولینی در رژیم) را هدف قرار میدهد که وحشیانه مردمی را که فریاد آزادی خواهی سرمیدهند دستگیر، زندانی و شکنجه میکنند. ما با کمک شما رژیم را به پای میز عدالت خواهیم آورد و روزی با هم در ایرانی آزاد خواهیم بود.

پیام جودی چو نماینده دموکرات کنگره امریکا از کالیفرنیا:
دوستان عزیز،
افتخار بسیار بزرگی است که برگزاری گردهمایی ایران آزاد، برای حقوق بشر و دموکراسی را به شما تبریک بگویم. من شجاعت بینظیر وطن پرستان ایرانی را که با شهامت به خیابان‌ها آمدند تا برای حقوق بشر و دموکراسی مبارزه کنند تحسین میکنم. با وجود اینکه بخوبی میدانند که ممکن است به زندان بروند، هنوز هم ایرانیان به مخالفت خود علیه حکومت ادامه میدهند، علیه حکومتی که فرصت‌ها و برابری را از مردم خود سلب کرده، در حالیکه به اشاعه ترور و جنگ در کشورهای مختلف میپردازد.
با وجود اینکه ده‌ها تن از آن فعالین هم اکنون بخاطر فعالیت‌هایشان در زندان‌ها بسر میبرند، ما نباید آنها را فراموش کنیم. ما باید به مبارزه ای که آنها شروع کردند ادامه دهیم تا ایران را به یک کشور آزاد و دموکرات تبدیل کنیم. اقدامات و فعالیت‌های امروز شما بخش مهم و حیاتی از آن است.
من از طرف مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده آمریکا، و از طرف مردم حوزه انتخاباتی ۲۷ کالیفرنیا، بهترین آرزوها و تبریکاتم را به شما تقدیم میکنم،
پیام تام مک کلینتاک، نماینده کنگره آمریکا:
من استقامت و پایداری شما راکه با فاصله زیاد از میهن خود برای رسیدن به آزادی و دموکراسی در ایران فعالیت میکنید، تحسین میکنم.
این گردهمایی، پیامی بسیار قوی به جهان می فرستد. این پیام که شما تا رسیدن به آزادی و سعادت میهن خود، به رغم فاصله مکانی که با کشور خود دارد هر قدر که طول بکشد هرگز دست از مبارزه بر نخواهید داشت.
هر انسان آزاده ای در جهان از اهداف شما برای آزادی زندانیان سیاسی، تغییر این رژیم و بهبود شرایط حقوق بشر مردم ایران، حمایت میکند.
رشد و گسترش تظاهرات خیابانی در ایران، خواست و عطش مردم ایران برای رسیدن به آزادی، و دموکراسی را بوضوح مشخص میکند.
من در حمایت از اهداف شما به هر طریق ممکن ادامه خواهم داد، و از دولت ایالات متحده آمریکا نیز میخواهم که از فعالیت‌های شما حمایت کند.
شهامت و شجاعت، و اشتیاق شما برای رسیدن به دموکراسی نور امیدی است برای تمام کسانیکه بدنبال رسیدن به آزادی در گوشه و کنار جهان هستند.

تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر