۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۴, دوشنبه

فاکس نیوز - مصاحبه با تدکروز :‌اگر آیت الله به سلاح اتمی دست پیدا می کرد آنرا برفراز اسرائیل یا نیویورک یا لس آنجلس منفجر می کرد






فاکس نیوز - مصاحبه با تدکروز :‌اگر آیت الله به سلاح اتمی دست پیدا می کرد آنرا برفراز اسرائیل یا نیویورک یا لس آنجلس منفجر می کرد


تلویزیون فاکس نیوز ۲۰/۲/۹۷ : « مجری : نظرتان درمورد توافق اتمی ایران چیست؟
سناتور تد کروز: کاندید سابق ریاست جمهوری از حزب جمهوریخواه: فکر می کنم رئیس جمهور کار کاملاً درستی انجام داد که از توافق ایران بیرون کشید. برای یک سال و نیم گذشته من با پرزیدنت صحبت می کردم واز او میخواستم که این مسیر را انتخاب کند و فکر می کنم پرزیدنت بطور ثابت در این مسیر بود. .. زمانی که آیت الله خامنه ای تعهد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می دهد من حرف او را باور می کنم. او یک رهبر متعصب م است و لغو توافق درست ترین کاری بود که ما باید انجام می دادیم تا تحریم ها را مجدداً اعمال کنیم و از متحدانمان بخواهیم که همین کار را انجام دهند و مطمئن شوند که ایران هرگز هرگز به تسلیحات اتمی دست پیدا نمی کند.
مجری: می دانید چه احساسی دارند بسیاری برای لابی کردن آمدند از نخست وزیر انگلستان تا ماکرون که دوروز اینجا بود و مرکل که یک روز را در اینجا صرف کرد و همه تلاش می کردند ما را در درون توافق نگه دارند مرکل وقتی می رفت با این اظهارات رفت که دیگر به نظر نمی رسد که آمریکا از ما حفاظت کند اما اروپا باید سرنوشت خود را بدست گیرد و این وظیفه آینده است پاسخ شما چیست ؟.
تد کروز : ماشاهد مواضعی در پایتخت های اروپایی خواهیم بود دلیل آنهم شرکت های بزرگ اروپایی هستند که خواستار تجارت با ایران هستند تا پول در آورند و به این دلیل است که بسیاری از کشورهای اروپایی از این توافق حمایت می کنند. زمانی که این توافق مورد مذاکره قرار داشت سفرایی از کشورهای اروپائی به دفتر من آمده بودند و از من کمک می خواستند و می گفتند دولت اوباما به ما فشار می آورد و ما فکر می کنیم این توافقی احمقانه است و آیا شما می توانید به ما کمک کنید که این فشار آنها را پس بزنیم!
برای همین هیچکس نباید تعجب کند که شرکت های آنها به پول علاقمندند ولی ما مسئولیتی بزرگتر داریم، آیت الله با سلاح اتمی که اگر او به سلاح اتمی دست پیدا کند فکر می کنم احتمال آن بسیار زیاد است که او این سلاح را در آسمان تل آویو یا نیویورک یا لس آنجلس منفجر خواهد کرد و ما نمی توانیم تهدید آنرا بپذیریم».


تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر