۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۵, شنبه

کنوانسیون ایران آزاد در واشینگتن




کنوانسیون ایران آزاد در واشینگتن



کنوانسیون ایران آزاد با  حضور مقامها و شخصیتها  و نمایندگان برجسته کنگره  آمریکا هم‌اکنون در واشینگتن جریان دارد. این کنوانسیون در حمایت از مردم ایران و مقاومت عادلانه آنها و همچنین همبستگی با قیام‌کنندگان ایرانی و محکومیت نقض حقوق‌بشر در ایران برگزار شده است.
شهردار رودی جولیانی، بیل ریچاردسون وزیر پیشین انرژی آمریکا در این کنوانسیون حضور دارند.
دکتر فیروز دانشگری در ابتدای این کنوانسیون گفت: به‌عنوان نماینده بیش از هزار متخصص در سراسر جهان که بیتابانه حاضر به کمک به آزادی وطنشان هستند با صدای بلند می‌گویم: ما زندگی خود را نثار آینده میهنمان میکنیم. آینده‌یی که در آن برای همه با هر مذهب،‌ هر جنیست و هر عقیده سیاسی فرصتهای برابر وجود دارد... من به مدت ۴۰سال به درمان بیماران و مجروحان مجاهدین مشغول بوده و به آنها کمک مالی کرده‌ام. من شهادت می‌دهم که آنها صادقترین و فداکارترین و فروتنترین انسانها هستند. آنها به حرفهای خودی پای بند هستند و جانشان را برای هدفشان فدا می‌کنند.
در یک حمایت دو حزبی از کنگره آمریکا از کنوانسیون ایران آزاد نماینده کنگره ایلیانا رزلهتینن تأکید کرد:  شما صدای مردم ایران هستید. همان مردمی که اکنون در خیابانهای شهرهای ایران تظاهرات می‌کنند
نماینده کنگره الیوت انگل نیز گفت:  بدانید که شما حامیانی در کنگره آمریکا دارید. کسانی که مایلند برای صلح و ثبات در ایران فعالیت کنند.
ایرانیان حاضر در کنوانسیون ایران آزاد همه ایرانیانآزادیخواه را به شرکت در گردهمایی «ایران آزاد – ۲۰۱۸» در روز ۳۰ژوین در پاریس فراخواندند.


تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر