۱۳۹۶ اسفند ۲۴, پنجشنبه

در برپایی مراسم چهارشنبه سوری ماموران ولایت فقیه 889 نفر را در 22 شهر دستگیر کردند


در برپایی مراسم چهارشنبه سوری ماموران ولایت فقیه 889 نفر را در 22 شهر دستگیر کردن
 
 
براساس مجموعه اخبار منتشر شده در رسانه هاي مختلف رژيم  از جمله تابناک وفارس وایلنا وسایر رسانه های رژیم درتاريخ 22اسفند96 (چهارشنبه سوري) تعداد 889 نفر در22شهر، در روز چهارشنبه سوري دستگير شده اند.



برخی آمارهایی که توسط مقامات قضایی وانتظامی اعلام شده به صورت زیر است :

حدود 90 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مشهد بازداشت شدند

مشهد- ایرنا- قاضی حسن حیدری معاون سیاسی، امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: حدود 90 نفر سه شنبه شب در ارتباط با حوادث چهارشنبه سوری مشهد بازداشت شدند2 نفر از این تعداد روانه زندان و مابقی آزاد شدند.
وی اظهار کرد: این افراد به اتهام ایجاد رعب و وحشت و انجام اقدامات هنجارشکن نظیر پرتاب گاز پیک نیک در آتش و پرتاب ترقه به سوی کودکان و سایر اشخاص بازداشت شدند.دیشب 51 فقره حریق و حادثه در شهر مشهد رخ داد و 53 نفر نیز در ارتباط با این حوادث در بیمارستانها پذیرش شدند که هفت نفر آنان بستری شدند.

دستگیری 38 اخلالگر نظم عمومی در شهرستان رباط کریم
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری و ارجاع ‍‍ پرونده 38 اخلالگر نظم عمومی به دادسرا خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سرهنگ فرامرز پاشاکی با اشاره به بازداشت این افراد در حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: در شب چهارشنبه سوری 23 خودرو و 9 موتور سیکلت هم توقیف شد . وی افزود:بیش از یک کیلوگرم اکلیل سرنج و ۲هزار و پانصد مواد محترقه نیز کشف شد
 
دویچه وله :در مراسم چهارشنبه‌سوری در ایران ۱۳۸۹ مرد و ۴۸ زن دستگیر شده‌اند. از این تعداد هنوز ۹۵۹ نفر در بازداشت به سر می‌برند.
 
سایت مجاهدین خلق ایران :رحیمی سرکرده  انتظامی  تهران در هراس از جشن ملی چهارشنبه‌ سوری، از دستگیری ۲۴۱نفر به بهانه اراذل، اوباش و مزاحمین محلات خبر داد و گفت:‌ از هم‌اینک به کسانی که به تهیه، توزیع و استفاده از مواد محترقه می‌پردازند هشدار و تذکر جدی می‌دهیم که با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند بود.

 

بر اندازم #ایران #تهران #قیام_سراسری #اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام تا پیروزی   #اتحاد #آزادی

      مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ووبلاک انجمن نجات ایران   دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر