۱۳۹۶ بهمن ۵, پنجشنبه

..سر جمع اخبار اعتراضات در ۲۴ساعت گذشته – نبض قیام در شهرهای ایران می زند




..سر جمع اخبار اعتراضات در ۲۴ساعت گذشته – نبض قیام در شهرهای ایران می زند




سر جمع اخبار اعتراضات و قیام در
 شهرهای ایران – روز چهارشنبه ۴بهمن، اعتراضات به نسبت روزهای گذشته افزایش داشته است. اعتراضات کم کم به شکل اعتصاب بروز میکند. در فراخوان به اعتراض کاسپین امروز محل مشخص شده مجل در نظر گرفته شده است که این اقدام مهمی در پیشرفت تظاهرات مردم است.
کارت سوزان نیروهای بسیج که به مردم می پیوندند ادامه دارد. این حرکت البته هراس در دل حکومت می افکند این اقدام همزمان با نوشتن شعارهای روشنگرانه علاوه بر دیوارهای شهر بر روی اسکناسها روزانه بین مردم تبادل میشود. مردم در تلاش قیامی مجددند.
خرم آباد: آتش زدن یک مرکز بسیج توسط جوانان قیام آفرین و جوانان به سلامت از منطقه بیرون آمدند.
شهر ری: بعد از ظهر امروز یک حسینیه در اطراف حرم شاه عبدالعظیم آتش گرفت. مردم معتقدند آتش سوزی عمدی بوده است.
رشت:  رانندگان نفتکش در رشت در اعتراض به طرح برندیگ در انبار نفتکش‌ها در این شهر با خودداری از بارگیری و جابجایی هرگونه محموله نفتی دست به اعتصاب زدند.
یزد: معلمان یزد برای سومین روز متوالی در مقابل ساختمان دادگستری این شهر؛ دست به تجمع و اعتراض زدند، تعداد معلمان زن بسیار زیاد بود.
اهواز: دومین روز اعتصاب ۳۵۰۰ کارگر گروه ملی فولاد اهواز امروز هم ادامه داشت.
قزوین: کارمندان مخابرات روستایی قزوین مقابل شرکت مخابرات استان در اعتراض به ۴ ماه دریافت نکردن حقوق تجمع اعتراضی برگزار کردند..
سرپل ذهاب: جمعی از مردم شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب در اعتراض به وضعیت آبرسانی در این شهرستان مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.
تبریز: دانش آموزان تبریزی در اعتراض به آلودگی هوای این شهر با در دست داشتن دستنوشته هایی اعتراض خود را بیان کردند.
چالوس: یک مرکز شکنجه جوانان تظاهر کننده در جاده تهران چالوس شناسایی شد.
کرمان:‌جمعی از خانواده رانندگان اتوبوس‌رانی شهرداری کرمان در اعتراض به عدم پرداخت ۳ماه حقوق و ۱۳ماه حق بیمه مقابل شهرداری این شهر تجمع کردند.
اسلامهشر: اعتصاب کارگران شرکت تراورس اسلامشهر از ساعت ۸ صبح شروع شد. این کارگران گفتند که آنها با یک اقدام دسته جمعی دست به اعتصاب سراسری در شهرهای مختلف زدند.
اندیمشک:‌ کارکنان بخشی از راه آهن زاگرس در اندیمشک، بخاطر پرداخت نشدن چهار ماه حقوق معوقه خود دست به تجمع و اعتصاب و راهپیمایی زدند.
اصفهان:‌ جمعی از کارگران کاشی نیلو اصفهان در اعتراض به عدم واریز حق بیمه بهمن و آذرماه مقابل اداره تعاون؛ کار ورفاه اجتماعی تجمع کردند
مریوان: تنباکوکاران مریوان در اعتراض به عدم پرداخت پول فروش برگ تنباکو پس از گذشت چندماه از آن دست به تجمع زدند.
ارومیه:  کارکنان گروه فولاد ارومیه بعلت معوقات یک ساله خود در مقابل استانداری این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تهران: فراخوان مالباختگان کاسپین به تجمع در مقابل مجلس، فردا و روز یکشنبه به همراه بازنشستگان کشوری و لشگری مقابل مجلس
تهران شاهرود مراغه:‌ اعتصاب كارگران تراورس در شهر هاي تهران، شاهرود، مراغه با ایستادن در مسیر ریل قطار شهر آنها به حقوق معوقه وعدم امنیت شغلی اعتراض دارند.
تهران: تجمع خانواده های کودکان کم شنود در مقابل وزارت بهداشت و درمان در اعتراض به عدم رسیدگی به وضعیت درمان کودکان کم شنوا

 .”در توئیتر با نام @ bahareazady  مطالب مارا  دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر