۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

سی ان اس نیوز :اپوزسیون ایران فاش کرد که حوثی ها با فرمان سپاه موشک به ریاض و ابوظبی شلیک کردند





سی ان اس نیوز :اپوزسیون ایران فاش کرد که حوثی ها با فرمان سپاه موشک به ریاض و ابوظبی شلیک کردند



سی ان اس نیوز 30 ژانویه 2017
به قلم: پاتریك گودینه 
همانطور كه دولت آمریكا روز دوشنبه  به سفرای خارجی شواهدی مبنی بر ارتباط بین ایران و موشك های بالستیك شلیك شده به عربستان سعودی توسط حوثی ها در یمن نشان داد, اپوزیسیون ایران گفت كه گزارشاتی دریافت كرده است كه پرتاب ها [پرتاب موشك ها] تحت فرمان مستقیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران انجام میشود. 
اپوزیسیون در تبعید ایران، شورای ملی مقاومت ایران / سازمان مجاهدین خلق ایران (ان سی آر آی/ ام ئی كی) با اشاره به منابع داخل رژیم و سپاه پاسداران گفت گزارشات حاکی از این است كه موشك ها در کارخانه های وابسته به بخش هوا فضای سپاه پاسداران تولید میشوند.
به گفته این منابع حوثی ها از سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان در مورد چگونگی اداره و استفاده از موشك ها آموزش میگیرند
اپوزسیون ایران در یك گزارش گفت كه شركت های حمل و نقل كه گفته میشود در قاچاق سلاح های ایران به یمن و جاهای دیگر شركت دارند شناسایی شده اند. بعضی اوقات تحت پرچم كشورهای دیگر برای جلوگیری از برانگیختن سوئ ظن استفاده میكنند.
بنا به گفته شورای ملی مقاومت گروه صنعتی شهید باقری دو امكان تولیدی در تهران و یكی در پارچین دارد و یك نصب نظامی در بیابان در نزدیكی پایتخت دارد.
به گفته شورای ملی مقاومت این گروه [گروه صنعتی شهید باقری ]قطعات موشك های بالستیك از جمله قائمQiam) ) و نیز انواع مختلف موشك های زمین به زمین كه توسط سپاه پاسداران به گروه های نیابتی مانند حزب الله لبنان ارسال می شوند را تولید میكند


مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady  دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر