۱۳۹۶ بهمن ۸, یکشنبه

.ادامه اعتراضات کارگران وسایر اقشار تحت ستم علیه رژیم ضدمردمی آخوندی




.ادامه اعتراضات کارگران وسایر اقشار تحت ستم علیه رژیم ضدمردمی آخوندی



کارگران راه‌آهن در شهرهای زنجان؛ اندیمشک؛ دامغان و اسلامشهر روز شنبه در پاسخ به فراخوان سراسری قبلی در اعتراض به عدم پرداخت ۴ماه حقوق خود و عدم پرداخت بیمه از سال۹۳ و عدم امنیت شغلی دست به تجمع اعتراضی زدند آنها در اسلامشهر ضمن تجمع روی خط آهن و مسدود کردن آن از حرکت قطار جلوگیری کردند.
جمعی از سهامداران سازمان بورس تهران در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی؛ در مقابل این سازمان تجمع کردند.
بازنشستگان در دانشگاه فنی و حرفه ای تهران در اعتراض به عدم پرداخت پاداش بازنشستگی تجمع کردند.

کارگران کارگاه فرمانیه تهران، روز جمعه در اعتراض به وضعیت بد کاری دست به اعتراض زدند که نیروهای مزدور حراست با آنها درگیر شده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.در جریان این درگیری ۱۶ نفر از کارگران بشدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

کارگران کارخانه «کیان کُرد» ملایر روز شنبه در اعتراض به خُلفٍ وعده کارفرما برای پرداخت معوقات مزدی دست به تجمع زدند. این کارگران محروم و زحمتکش برای چندمین بار در دو هفته گذشته، در مقابل ساختمان این کارخانه دست به تجمع زده اند.
کارگران شهرداری بروجرد در اعتراض به عدم پرداخت به موقع حقوق خود؛ در برابر ساختمان شهرداری رژيم در این شهر؛ تجمع کردند.
غارت شدگان در کرمانشاه روز جمعه، در مقابل بانک ملی این شهر تجمع کردند و خواستار بازگرداندن سپرده های به غارت رفته خود شدند.

کارگران شهرداری منطقه ۲ اهواز در اعتراض به عقب افتادن مطالبات چند ساله خود دست از کار کشیدند و در برابر ساختمان شهرداری رژيم دراین منطقه تجمع کردند .
کارگران عضو پروژه سپیدار ۲و۳ تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوس رانی در اعتراض به تعویق ۵ ساله تحویل مسکن درمقابل شهرداری تهران تجمع کردند

کارگران کاشی نیلو در اصفهان روز شنبه در مقابل اداره تعاون شهرستان نجف آباد دست به یک تجمع اعتراضی زدند. این کارگران بعلت خصوصی سازی سه سال است که در بلا تکلیفی بسر می برند.
 

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady  دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر