۱۳۹۶ دی ۶, چهارشنبه

.وحشت رژیم از قیام و نقش مجاهدین





.وحشت رژیم از قیام و نقش مجاهدین




به مناسبت سالگرد قیام مردم در عاشورای سال ۸۸ که با شعارهای مرگ براصل ولایت فقیه تخت خلافت خامنه ای را به لرزه درآورد. خبرگزاری نیروی ترورستی قدس سلسله مطالبی را به چاپ رساند.
در این سلسله مطالب با مضمون«سازمان مجاهدین خلق دومین عامل مهم» (در وقایع سال ۸۸)، نوشت (قیام کنندگان): هم شعار نه غزه نه لبنان سر دادند، هم ژست دفاع از غزه و فلسطین گرفتند. هم مریم رجوی همه جوره از آنها حمایت کرد.
سال ۸۸کاملا اتفاقی لباس سبز پوشید
کاملا اتفاقی از فتنه گرها حمایت کرد
کاملا اتفاقی طرفداراش ریختن توخیابون
کاملا اتفاقی برای #نداآقاسلطان مراسم گرفت
کاملا اتفاقی گفت ما این تحرکات رو سازماندهی کردیم همه اینا کاملا اتفاقی بودن.
رسانه‌های حکومتی نیز برای هشدار به نیروهای وارفته خود، صحنه‌هایی از قیام مردم در عاشورا سال ۸۸ را منتشر کرند.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس هم چنین با نقل اظهارات آخوند مصلحی وزیر اطلاعات سابق رژیم نوشت: مصلحی با اشاره به نقش مجاهدین در فتنه ۸۸ تصریح کرد: مجاهدین در فتنه ۸۸ دقیقا طراحی و برنامه ریزی منسجم داشتند…فتنه ۸۸ تمام نشده و اکنون نیز ادامه دارد چرا که فتنه ۸۸ براندازی نظام را دنبال می کرد و هنوز به هدفش نرسیده است.
کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم با غیظ وکین از افشاگریهای مجاهدین گفت: «(مجاهدین در فضای مجازی» «فریبکاری» می‌کنند. «آنها سعی می کنند واقعیت را به گونه ای دیگر به مردم نشان دهند». «دشمن تلاش دارد نظام اسلامی را از پای درآورد».
وی افزود: حوادث سال ۸۸ دسیسه نیست و تنها یک مسئله سیاسی نیست و فتنه است و سی سال است که برنامه ریزی شده و هدف آن شکست کامل نظام است.
رادیو رژیم نیز به پخش برنامه‌هایی در مورد نقش مجاهدین در قیام سال ۸۸ پرداخت. یک رسانه حکومتی درباره این برنامه‌ها نوشت: بررسی نقش (مجاهدین) و حامیان خارجی آنها از محورهای برنامه است.
آخوند تویسرکانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ارتجاع در بسیج ضدمردمی در اثر قیام در نشان دادن چهره جلاد حکومت آخوندی گفت: دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن با ساز و کار‌های خودشان، همواره به دنبال تعویض جای «شهید» و «جلّاد» بوده‌اند.
وی به نیروهای رژیم دلداری داد که «مطمئنا در داستان فتنه ۸۸، این توفیق نصیب فتنه‌گران نخواهد شد که جای «شهید» و «جلّاد» عوض شود».
پاسدار سعید قاسمی، سرکرده چماقداران خامنه‌ای، در مورد نقش مجاهدین و قرار گرفتن رژیم ولایت فقیه در پرتگاه سقوط و ترس و وحشت پاسداران و بسیجیان در قیام ۸۸ نیز اعتراف کرد.

        در توئیتر با نام @ bahareazady  مطالب مارا  دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر