۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

.رأی جمهور مردم، هزار کانون شورشی!




.رأی جمهور مردم، هزار کانون شورشی!



دجالیت نظام آخوندی که با رقم سازی نجومی می‌خواست برای موجودیت ضدمردمی‌اش، مشروعیت جعل کند، با موج فراگیر تظاهرات سراسری مردم در شهرهای مختلف میهن پاسخ شایسته خود را دریافت کرد. فریاد مردم عاصی «اصلاح‌طلب! اصولگرا! دیگه تمومه ماجرا!» هرگونه شائبه ریشه داشتن قیام‌ها در جنگ قدرت درون حاکمیت را باطل ساخت. بی‌جهت نیست نخستین کسی که به مقابله با این حرکت توده‌ای به میدان آمد، معاون به‌اصطلاح اصلاح‌طلب آخوند شیاد، حسن روحانی، بود که با داشتن ادعای دروغین ۲۳میلیون رأی! اینچنین از حضور مردم در خیابان ابراز وحشت کرد: «وقتی جریان اجتماعی راه افتاد وقتی که حرکت سیاسی تو خیابان ها اتفاق افتاد حتما کسی که شروع کرده ادامه دهنده اش و کنترل دهنده پایانی اش اون نخواهد بود … و من فکر میکنم که این از اتفاقاتی است که باید مواظب [بود]» (۱) از جناح مقابل هم که با شیادی مدعی ۴۰میلیون رأی! در پشت نظام بود، چشم‌ها از هراس مرگ، گرد شد: «یک عده اراذل اوباش [!] جمع بشن، این‌ها بگن سوریه رو ول‌کن، مشکل ما رو تمام کن! … آن‌ها هم به‌خاطر مطالبه است؟ به‌خاطر گرانی است؟ این درسته؟ این درسته که [مجاهدینی] که … رهبرشون یک زن [هست، بیاد و بگه] تشکر می‌کنم از شما؟ … یک‌مشت خائنی که وسط یک عده مطالبه گر برحق آمدند … او رو به‌عنوان صدای ملت در مشهد و نیشابور و کاشمر و بیرجند نمایش می‌دهند» (۲)، «اعلام می کنم [افراد] ضدانقلابی که در این ماجراها بودند، به خصوص آنها که در مشهد در جوار مرقد امام رضا علیه السلام شعارهای هنجارشکن دادند، شایسته اشد مجازات هستند.» (۳)
حقیقت این است «مشی سرنگونی» که رژیم آخوندی می‌خواست با قساوت‌بارترین جنایات و قتل‌عام نسل مجاهد، آن‌را از حرکت بازدارد، به یمن ۴دهه ایستادگی و تسلیم‌ناپذیری مقاومت سازمان‌یافته سرفراز میهن، سمت‌وسویی جدید یافته و به تحرک آشکار از عمق به سطح درآمده‌است. ارگان‌های امنیتی نظام مشرف‌ترین جریان به مختصات چنین حرکتی هستند:
– «واقعیت این است که ناکارآمدی دولت ها، قوای قضاییه و مقننه، نهادها و دستگاه های مختلف در دو حوزه حل مسائل اقتصادی و معیشتی و برطرف کردن آسیب های اجتماعی برای زندگی جاری مردم چالش های اساسی زیاد و بعضا غیرقابل تحملی ایجاد کرده است این چالش البته مربوط به امروز و چند سال اخیر نیست وجود، مشکلات یک بحث است اما مسئله وقتی جدی می شود که امید برای حل مشکلات از بین برود.» (۴)
– «در روزهای اخیر جریانات اعتراضی در برخی شهرها شکل گرفته که شعارهای آنان بوی فتنه می دهد» (۵)
– «مردم فرقی بین دولت، حاکمیت و نظام قائل نیستند… ما همه سوار بر یک قایق هستیم و هرکسی این قایق را سوراخ کند همه با هم غرق می‌شویم» (۶)
– «آژیرخطر برای همه» (۷)
– «بالاخره چی می‌شه؟» (۸)
– «چگونه می‌توان باورکرد که جوانان ناامید از آینده و بیکار و دچار مشکلات اقتصادی را به خیابان کشاند و صرفا شعارهای مورد نظر را از آنان شنید؟» (۹)
– «شعارهای ساختار شکنانه در اعتراضات اخیر حکایت از آن دارد که … تغییر ساختار در ایران، از سوی سلطنت طلبان، [مجاهدین] و فتنه گران، در حال اجرایی شدن است … با این شرایط مردم باید هوشیار باشند که طرح مطلبات و اعتراضات حقه آنان، نباید پازل سلطنت طلبان، [مجاهدین] و فتنه گران را کامل کند.» (۱۰)
– «فتنه‌های جدیدتری در راه است» (۱۱)
– «آماج حملات برای تحقق خواست دشمن و فتنه ها جدا سازی امت از امام خود است» (۱۲)
اما ولی‌فقیه ارتجاع با حضور یک مقاومت قدرتمند و منسجم درصحنه و هزار کانون شورشی که عزم سرنگونی اورا دارد، راهی برای گریز از این کمینگاه نخواهد داشت، راه‌کارهای مسخره‌ای که سرکردگان این نظام جنایتکار برای فرار از قیام سراسری ارائه می‌کنند چنین درماندگی و بن‌بستی را برای نظام ولایت‌فقیه به‌خوبی به تصویر می‌کشد و در سوی مقابل افق‌های شکوهمند نیل به آزادی و حاکمیت مردمی در پرتو مقاومت مردم‌ایران و «ارتش آزادی‌بخش ملی ایران» را به نمایش می‌گذارد:
– عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روحانی از مردم خواست که «در تجمعات غیرقانونی شرکت نکنند» و اگر قصد تجمع دارند، درخواست دهند تا «بررسی شود». [!] (۱۳)
– محسن نسج همدانی معاون امنیتی استانداری تهران: «هنگامی که ضدانقلاب و نیروهای معاند نظام درخواست تجمع می‌دهند، مشخص است که ما نسبت به این رفتارها و اقدامات حساس می‌شویم و این گونه فراخوان‌ها را به ضرر امنیت اجتماعی شهروندان می‌دانیم» (۱۴) «در صورت برگزاری چنین تجمعاتی از سوی نیروی انتظامی برخورد قاطع صورت می گیرد.» (۱۵)
– اعتراف به شکست سرکوب: «شعارهای اقتصادی آغازین تبدیل به شعارهای تند و بعضاً توهین آمیز سیاسی شد و جمعیت به سمت چهارراه شهدای مشهد حرکت کرد … این میانه نرده‌های خط بی آر تی و برخی اموال عمومی مردم مشهد از تعرض … در امان نماند. بین صف مردم کسانی نفوذ کرده بودند که شعارهای خودشان را می‌دادند …کسانی که با خارج کردن تجمع از خط آرام خود، نیروی انتظامی را مجبور به ایستادن مقابل آن کردند و اشک آور و ماشین آب پاش برای متفرق کردن تجمع.» (۱۵)
– و نهایتاً نابغه نظام آخوند موحدی کرمانی امام‌جمعه خامنه‌ای راه‌کار را قطع ارتباط «کانون‌های شورشی» با «فکر مخالف نظام» پیشنهاد کرد: «[کشور چین] برای فضای آلوده مجازی هم فکر کردند، فیلتر قرار دادند که هیچ فکری که مخالف نظام اونهاست وارد مغز اونها نشه» [!] (۱۶)
(۱) اسحاق جهانگیری، سایت حکومتی انتخاب ۸دی۹۶
(۲) علم‌الهدا نماینده خامنه‌ای در خراسان، نمایش‌جمعه، تلویزیون حکومتی موسوم به آستان رضوی ۸دی۹۶
(۳) آخوند احمد خاتمی نایب‌رئیس خبرگان آخوندی، سایت یورونیوز ۹دی۹۶
(۴) سایت امنیتی مشرق وابسته به سپاه جهل و جنایت ۹دی۹۶
(۵) حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان، سایت حکومتی الف ۹دی۹۶
(۶) غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ارتجاع، سایت حکومتی هاتف نیوز ۹دی۹۶
(۷) روزنامه حکومتی آرمان وابسته به باند روحانی ۹دی۹۶
(۸) روزنامه حکومتی اعتماد وابسته به باند روحانی ۹دی۹۶
(۹) روزنامه حکومتی آرمان وابسته به باند روحانی ۹دی۹۶
(۱۰) رضا سراج بازجوی اطلاعات و از سرکردگان امنیتی نظام، یادداشتی در کانال تلگرامی‌اش، خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس ۹دی۹۶
(۱۱) پاسدار سرتیپ حسن حسن‌زاده سرکرده قرارگاه به‌اصطلاح قدس ضدثارالله، خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس ۸دی۹۶
(۱۲) پاسدار جنایتکار حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی رسانه‌ای سرکرده سپاه پاسداران، خبرگزاری بسیج ضدمردمی ۹دی۹۶
(۱۳) تلویزیون حکومتی ۹دی۹۶
(۱۴) روزنامه حکومتی ابتکار ۹دی۹۶
(۱۵) روزنامه به‌اصطلاح جوان وابسته به سپاه جهل و جنایت ۹دی۹۶
(۱۶) تلویزیون حکومتی ۸دی۹۶

   در توئیتر با نام @ bahareazady  مطالب مارا  دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر