۱۳۹۶ آذر ۲۱, سه‌شنبه

.پیامی به لاشخورهای سیاسی- از احمد تاجگردون




.پیامی به لاشخورهای سیاسی- از احمد تاجگردون



سایتی به اسم حقیقت مانا مطلبی درباره سازمان مجاهدین‌خلق ایران و تشکیلات آن در آلبانی نوشته و من‌جمله مطالبی هم راجع به شخص من در آن آورده‌است.
واکنش منطقی و عاقلانه در برابر مزخرفاتی ازاین‌دست، بی‌توجهی و بی‌اهمیتی نسبت به آن است، چرا که توابان حقیری که با خیانت و همکاری با شکنجه گران در زندان‌ها، آزادشده و طی این سالیان سعی در لیسیدن دست کثیف و خون‌آلود جلادان آخوندی و پاک کردن آن‌ها از همه جنایاتشان، بخصوص جنایت شنیع قتل‌عام ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی مقاوم در سال ۱۳۶۷ داشته‌اند، شایسته پاسخگویی نیستند.
اما ازآنجاکه سرنخ این مطالب از وزارت اطلاعات آخوندی است، ضروری دیدم که توضیحاتی بنویسم و بعدازاین هرگونه مزخرف دیگری را شایسته پاسخگویی نمی‌دانم.
تصمیم شخصی من طبعاً ربطی به کسی ندارد، اما کماکان و در هر شرایطی بیشترین احترام و تقدیرم را برای سازمان مجاهدین‌خلق ایران و مبارزه‌اش قائل هستم. مبارزه‌ای که طی سالیان طولانی، بی‌وقفه و در سخت‌ترین شرایط، برای سرنگونی جنایتکاران فاسد حاکم بر میهنم ادامه داشته است.
این نقطه مشترک و مرز جدایی بین قربانی و جلاد و مردم‌ایران با رژیم حاکم و همه مزدبگیران داخلی و خارجی آن است.
به همه لاشخورهای سیاسی که رؤیای انهدام سازمان مجاهدین‌خلق ایران را دارند میگویم که روزگار رژیم آخوندی به سر آمده و درنهایت و در هر وضعیت محتملی این مردم‌ ایران هستند که در یک انتخابات آزاد، انتخاب مطلوب خود را خواهند کرد و این انتخاب هر چه که باشد، مبارک است. چرا که بعد از تجربه شاه و خمینی طبعاً انتخابی درست و دقیق است.
مردم‌ ایران پس از ۴۰ سال تحمل رنج و درد و سرکوب و داغ و فراق و فقر و گرسنگی شایسته آزادی هستند. به امید آن‌روز.
زنده‌باد آزادی – مرگ بر رژیم جنایتکار و مذهبی آخوندی
احمد تاجگردون – ۹ دسامبر ۲۰۱۷

در توئیتر با نام @ bahareazady  مطالب مارا  دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر