۱۳۹۶ آبان ۹, سه‌شنبه

..اسکای نیوز: امکان برخورد مستقیم آمریکا با رژیم ایران در عراق و سوریه




..اسکای نیوز: امکان برخورد مستقیم آمریکا با رژیم ایران در عراق و سوریه

وزارت‌خارجه آمریکا نایب رئیس هیأت شبه‌نظامیان حشدالشعبی ابو مهدی مهندس را تروریست توصیف کرد. آیا این علامتی از امکان تصادم میان آمریکا و رژیم ایران در عراق است:
رسانه‌های آمریکایی 7آبان 96هشدار می‌دهند این امکان وجود دارد که در عراق و سوریه میان آمریکا و رژیم ایران برخورد مستقیم پیش بیاید.

ابو مهدی مهندس یا نزدیک‌ترین مرد به قاسم سلیمانی رئیس سپاه قدس بار دیگر خودش را زیر ذره‌بین تروریسم می‌بیند.

ابومهدی مهندس به جرم انفجار سفارتخانه‌های آمریکا و فرانسه در کویت در اواخر سال ۱۹۸۳توسط بسیاری کشورها تحت تعقیب است.

اظهارات سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا از ابو مهدی مهندس نیز تجاوز می‌کند و روابط آشوب زده میان آمریکا و رژیم ایران در منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

روزنامه واشینگتن پست تا حد هشدار پیش رفت و به‌خاطر بحرانی شدن دخالت رژیم ایران در عراق و سوریه و گسترش بیشتر عناصر وابسته‌اش در منطقه نوشت امکان تصادم میان آمریکا و رژیم ایران وجود دارد.

این چیزی است که رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا نیز نسبت به آن هشدار داد. او با اشاره به شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران گفت بعد از شکست داعش افراد مسلح خارجی باید به کشورهایشان باز گردند.

در حالی است که سرکردگان رژیم ایران تلاش می‌کنند خط تهران، دمشق و بیروت را ایجاد کند، گزارشهای اطلاعاتی آمریکا نشان می‌دهد آمریکا نگران آن است که به‌خاطر استقبال اسد و دولت عراق جای پای رژیم ایران در منطقه تثبیت شود.

 در توئیتر با نام @ bahareazady  مطالب مارا  دنبال کنید متشکریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر