۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۹, سه‌شنبه

حمله رئیسی به روحانی: اگر نمی‌توانید چرا به صحنه آمده و حرف‌های دشمن شادکن می‌زنید؟




 دعوای روحانی و رئیسی در نمایش انتخاباتی

حمله رئیسی به روحانی: اگر نمی‌توانید چرا به صحنه آمده و حرف‌های دشمن شادکن می‌زنید؟

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی ظهر امروز دوشنبه 18 اردیبهشت طی سخنانی در خوزستان آخوند شیاد را مورد حمله قرار داد و در واکنش به اظهارات امروز وی گفت: «سوال ما از دولت فعلی این است که چه پاسخی برای وعده‌های انتخاباتی خود بعد از گذشت 4سال دارد؟ و طرح مباحث فرعی به جای پاسخ مسائل اصلی چه دلیلی دارد؟ چرا وضعیت قفل‌های زیادی به زندگی، معیشت، اشتغال و مسکن مردم زده شده است؟ دولت به جای پاسخ به این سوال‌ها، امروز در سخنرانی خود رقیب هراسی می‌کند».

وی افزود: «مردم هوشیار هستند، چرا برای رقیب‌هراسی حرف‌های دشمن شادکن می‌زنید؟ چرا طفره می‌روید و نمی‌گویید عملکردتان در 4ساله چه بوده که باز هم به صحنه آمده‌اید؟ اگر نمی‌توانید چرا باز به صحنه آمده اید».

آخوند رئیسی در ادامه گفت: «سوال این است آیا خوزستان با چنین ظرفیت و منابعی باید چنین شرایطی داشته باشد؛ آیا نفت با فقر سازگاری دارد؟ آیا شرایط آب‌و‌هوایی در خوزستان با وضع ریزگردهایی که زندگی مردم را به‌شدت تحت تاثیر قرار داده است و آیا ادامه این وضعیت شایسته مردم خوزستان است؟».

آخوند رئیسی اضافه کرد: «نگویید ما نباشیم اینطور و آنطور می‌شود بگویید چرا کارگاهها تعطیل شده است چرا پدر و پسرها در دولت شما بیکار شده و خجلت‌زده هستند؟ چرا وضعیت مسکن را به اینجا رسانده‌اید و چرا وضعیت معیشت مردم اینگونه کرده‌اید؟».


آخوند جلاد با انتقاد از عملکرد دولت آخوند روحانی گفت: «اگر نمی‌توانید مشکل کشور و مردم را رفع کنید برای چه در صحنه مانده‌اید؟ به ما می‌گوید می‌خواهند مملکت را به عقب برگردانید؛ ما حرف برای گفتن داریم و حرف ما این است که مردم از این وضعیت ناراضی هستند و می‌خواهند برای رفع مشکلات کشور در مدیریت اجرایی تحول ایجاد کنند».

مطالب مارا میتوانید درbahareazady@ توئیتر دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر