۱۳۹۶ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

پوتین سعی می کند با کمک هکرهای خود در انتخابات فرانسه و علیه ماکرون مداخله کند





منبع : تلویزیون سی ان ان ۵/۲/۹۶
پوتین سعی می کند با کمک هکرهای خود در انتخابات فرانسه و علیه ماکرون مداخله کند
تلویزیون سی ان ان, 25آوریل 2017, ساعت 1000گزارش خبری, مجری: ...
یک کمپانی امنیت سایبری معتقد است که کارزار انتخاباتی ماکرون اخیرا هدف حمله هکرها قرار گرفته, جمله ای که در آن, از متدهای مشابه آنچه که در آمریکا مشاهده شده, استفاده گردیده است. بار دیگر, تحقیقات ظاهرا انگشت اتهام را به سمت روسیه نشانه رفته می رود.
برایان تاد, خبرنگار: نشانه های جدید حاکی از آن است که پوتین احتمالا سعی دارد با هکرهای خود در انتخابات یک کشور دیگر نفوذ کند و این بار احتمالا ماکرون, کاندید میانه در انتخابات فرانسه را هدف قرار دهد. این شرکت امنیت سایبری گفت 4 دومین با اسامی بسیار مشابه کارزار ماکرون ایجاد شده که احتمالا برای فریب دادن کارکنان این کارزار برای وارد شدن به حسابهای اعتباری آنها است. شرکت ترند ماکرو می گوید که این اقدام توسط یک گروه هکر بنام پاون استورم همان اثر انگشتی را دارد که هکرهایی با نام مستعار فنسی بر  داشتند که کمیته ملی دمکراتها و کارزار کلینتون را هدف قرار دادند. همان هکرهایی که مقامات آمریکا آنها را به اطلاعات روسیه مرتبط دانستند... تحلیلگران می گویند پوتین احتمالا علیه ماکرون مانور می کند تا کفه انتخابات را به سمت کاندیدای راست افراطی, مارین لوپن منحرف کند...
پوتین انکار می کند که سعی در منحرف کردن انتخابات فرانسه داشته باشد اما او همچنین در هفته های اخیر, رویکرد بسیار مهاجمانه ای با استفاده از ارتش خود داشته است.هواپیماهای روسی اخیرا در نزدیکی ناوشکن آمریکا در دریای سیاه به پرواز درآمدند. یک قایق جاسوسی روسی در نزدیکی ساحل کنتیک دیده شده است و 4 بار در 4روز طی هفته گذشته, هواپیماهای نظامی روسیه درست در نزدیکی سواحل آلاسکا پرواز کردند که توسط جتهای جنگنده آمریکا و کانادا رهگیری شدند. درک چالت, موسسه مارشال فاند آلمان: او می گردد و سعی می کند نواحی آسیب پذیر را پیدا کند, سیستمهای ما را تست کند و هر بار که آنها دست به چنین پروازهایی در فواصل نزدیک می زنند, چیزهایی در مورد سیستمهای دفاعی ما دستگیرشان می شود... .
1000_960205_cnn-تنش کره شمالی-اقدامات ترامپ-آمریکا آلمان-انتخابات فرانسه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر