۱۳۹۵ شهریور ۱۱, پنجشنبه

همبستگی ملی،1،سپتامبر،2016 : مصاحبه دکتر محمد ملکی درباره قتل عام ۶۷


مصاحبه دکتر محمد ملکی نخستین رئیس دانشگاه تهران بعد از انقلاب درباره قتل عام ۶۷
دکتر محمد مللکی، اولین رئیس دانشگاه تهران در دوران پس از انقلاب ضدسلطنتی، در یک مصاحبه تلویزیونی درباره قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ گفت: این مسئله ۶۷ را تا چند سال پیش کسی باور نمیکرد و همش فکر میکردن اتفاقه و ... یا این حرفهای خمینی که اینها خودشان خودشان را میکشن و دار میزنند و گردن حکومت میاندازند خب از این حرفها مطرح بودش، تا اینکه بعد از نامه منتظری اینها مجبور شدند بپذیرند، چاره ای نداشتن و خب حالا پذیرفتن...

حالا یواش یواش داره تعدادش هم مشخص میشه الان مرتب از شهرستانها، ملت میان فیلم میفرستن که اینجا ها محل دفن عرض کنم که شهدای سال ۶۷ هستش، معلوم میشه که این جریان بر خلاف انچه که عرض کنم که در تهران می گفتند ۵-۴ هزارتاست این مسئله در تمام ایران بوده حتی در روستا ها هم بوده بنابراین این اعتراف مجلس خبرگان که خب میخواهند حکومت را حفظ بکنند و باید بگن اگر ما این کار را اون موقع نمی کردیم حکومت از دست مان میرفت باید بگن که خوب اگر اینطور باشه هر جنایتی را هر حکومتی در دنیا انجام بده برای اینکه حکومتش را حفظ بکند.
حالا من نمیدانم اقای پور محمدی از نظر باصطلاح مسائل مذهبی در چه حدی هستش که چطوری این حکم خدا را ایت الله منتظری نفهمیده ولی ایشون که یک طلبه اصلا بی سوادی بیش نیستش فهمیده حکم خدا را اجرا کرده بعدا کجا هستش این حکم خدا و بعد میخواهم بدونم که حکم خدا کجا هستش.
ایشون این حکم خدا را از کجا اورده که میگه این حکم خدا بوده و به راحتی میگه ما ان کار را کردیم و باز هم میکنیم و به ان افتخار هم می کنیم واقعا چه افتخاری برای ادمهایی مثل پور محمدی بالاتر از این که ادم بکشند جنایت بکنند عرض کنم که قتل عام بکنند عرض کنم که هنوزهم ایشون بعنوان وزیر دادگستری دولت اقای روحانی داره خدمت میکنه و هنوز هم میزنن و میکشن و اعدام میکنند که میبینید مرتب خبرهاش منتشر میشه.
چون مسئله جهانیست و الان در تمام دنیا تظاهرات هست برای دادخواهی عرض کنم که فکر میکنم اینبار مسئله کش دار خواهد بود خودتان دیدید که اخیرا به مجلس هم کشید و در مجلس هم سر و صدا کرد.

این مسئله کش داره و مردم هم نسبتا بیدار شدند و بیدارتر خواهند شد و تکلیف خودشانرا با عرض کنم که نظام ولایی روشن خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر