۱۳۹۵ فروردین ۹, دوشنبه

همبستگی ملی،28،مارس،2016 : هیلاری کلینتون: به رژیم ایران نباید اعتماد کرد


هیلاری کلینتون: به رژیم ایران نباید اعتماد کرد
هیلاری کلینتون می گوید: به رژیم ایران نباید اعتماد کرد، باید این رژیم را مستمر زیر نظر داشت.
هیلاری کلینتون کاندیدای جلودار دموکراتها برای انتخابات ریاست جمهوری می گوید: سؤال این است که آیا ما قدرت و تعهد مقابله با دشمنانمان که مارا تهدید می کنند داریم؟ بخصوص دشمنانی همچون رژیم ایران؟
 برای سالیان ما بر روی خطر مجهز شدن رژیم ایران به سلاح اتمی متمرکز بودیم. ما تلاش کردیم این رژیم به سلاح اتمی دسترسی نداشته باشد.
برای همین من دیپلوماسی راکه به تحریم های فلج کننده راه می برد رهبری کردم و رژیم ایران را مجبور کردم پای میز مذاکره بیاید. برای همین است که من نهایتاً ازتوافق حمایت کردم که مانعی در برابر برنامه اتمی آن بوجود می آورد.
 امروز اورانیوم غنی شده رژیم ایران ازدست آن رفته است، هزاران سانتریفوژ آن ازحرکت باز ایستاده، زمان گریز اتمی آن افزایش یافته و اقدامهای راستی آزمایی جدید به مورد اجرا گذاشته شده است، تا بتوانیم مانع هرگونه تقلب و فریب این رژیم شویم.
اما همانطور که در سخنرانی ام در موسسه بروکینگز گفتم رویکرد ما در قبال رژیم ایران باید این باشد که اعتماد نکن و تحت نظر داشته باش.

هیلاری کلینتون همچنین به رژیم ایران هشدار داد کوچکترین نقض و عدول از توافق با مجازات روبرو خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر