۱۳۹۴ اسفند ۹, یکشنبه

تشدید بحران در راس نظام ولایت فقیه - نتایج جنگ قدرت باندهای حکومتی بر سر کرسیهای خبرگان و مجلس آخوندی

همبستگي ملي،28،فوریه،2016

اعلام نتایج رقابت و جنگ قدرت برسرکرسیهای مجلس و خبرگان ارتجاع، بحران انتخابات آخوندی و جنگ گرگها در رأس نظام را تشدید کرده است.

براساس نتایج آرای نمایش انتخابات که تا کنون اعلام شده، مهمترین مهره‌های خامنه‌ای در تهران و برخی از شهرها حذف شده‌اند. آخوند یزدی، رئیس خبرگان ارتجاع و آخوند مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان، در تهران حذف شده و آخوند جنتی در آستانه حذف قرار دارد. در مقابل رفسنجانی که قبلا در جنگ و جدال با خامنه ای به نفع یزدی از ریاست خبرگان حذف شده بود در صدرلیست قرار گرفته است. در نمایش انتخاباتی مجلس ارتجاع نیزمهمترین مهره شاخص خامنه‌ای یعنی حداد عادل، حذف شده‌است.
رفسنجانی در آخرین توئیت خود، در تصفیه حساب با خامنه ای نوشت: هر کسی را مردم نخواهند باید کنار برود.
از سوی دیگر، باند خامنه‌ای در تبلیغات خود اعلام می‌کند که به رغم نتایج مربوط به تهران، اکثریت خبرگان و مجلس ارتجاع را به‌ست آورده اند و با ارائه آمار و ارقام سعی می‌کند این ادعا را به اثبات رساند.
سپاه پاسداران در خبرگزاری خود، ادعای پیروزی باند رفسنجانی ـ روحانی را مجازی توصیف کرد و نوشت: این پیروزی مجازی صرفاً در همان فضای مجازی و برای چند روزی کاربرد دارد و در عالم واقع آنچه نصیب اصلاح طلبان و حامیان دولت شده چیزی جز ناکامی قابل توجه و شکستی غیرقابل باور نیست. چرا که اگر هدف غایی هر انتخابات را به دست گیری سکان اداره یک نهاد (مثل مجلس یا مجلس خبرگان) در نظر بگیریم، این جریان در این انتخابات قاطعانه ناکام مانده است. حال اگر عده‌ای بخواهند نام چنین ناکامی بزرگی را پیروزی بگذارند، منطقی جدید و البته عجیب و غریب است!
اما کوچک زاده، مهره خامنه‌ای در مجلس ارتجاع به سیلی خوردن ولی فقیه ارتجاع در جریان نمایش انتخابات اعتراف کرد گفت: ما عاشق خمینی هستیم و از سیلی خوردن در راه او باکی نداریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر