۱۳۹۴ اسفند ۶, پنجشنبه

همبستگی ملی،25،فوریه،2016 : فربد رضانیا: جنایت، رذالت، مماشات و وقاحت

یک واقعیت رژیم ولایت فقیه را از دیگر رژیمهای دیکتاتوری در دنیا متمایز میکند. دیکتاتورها معمولا برای بدست گرفتن و حفظ قدرت، قانون اساسی کشورشان را تعلیق می کنند و یا آن را به نفع خودشان تفسیر میکنند. در بعضی از این کشورها خواست اپوزیسیون اجرای قانون اساسی است که شامل نکات مثبت و مترقی مانند، ازادی عقیده و آزادی مذهب و آزادی انتخابات است. برای مثال قانون اساسی مشروطیت شامل بندهای مثبت و مترقی فراوانی بود که در دوران حکومت پهلوی نادیده گرفته میشد، خواست دکتر مصدق هم از رضاشاه و هم محمدرضاشاه این بود که قانون اساسی را رعایت کنند و سلطنت کنند نه حکومت.

رژیم ولایت فقیه اما احتیاج به نادیده گرفتن قانون اساسی و یا تعلیق قانون اساسی ندارد. آزاد نبودن غقیده، آزاد نبودن مذهب، ستم ملی، ستم مذهبی، ستم جنسی، نداشتن ازادی پوشش، نداشتن ازادی بیان و نداشتن حق رای، همه و همه نص صریح قانون اساسی ولایت فقیه است. زندان و شکنجه و اعدام، دست بریدن و چشم در آوردن هم به عنوان مجازات هرکسی که مخالف این قانون اساسی و این نظام باشد باشد توسط ولی فقیه و مجلس آخوندی تصویب شده است.
 آخوندهای بدنام از شخص خمینی ملعون تا خامنه ای و رفسنجانی و مصباح و جنتی بارها گفته اند که در حکومت آخوندی رای مردم هیچ ارزشی ندارد. سوال اینجاست که پس اینها چه احتیاجی به " گرم کردن تنور انتخابات دارند"؟
حکومتی که برای رای مردم هیچ اعتباری قائل نیست، چه احتیاجی به انتخابات دارد. خامنه ای چند روز قبل در رابطه با انتخابات با وقاحت و بیشرمی تمام گفت: منظور ما از شرکت در انتخابات این نیست که مردم وارد مجلس بشوند، منظور این هست که مردم به کسانی که ما انتخاب کرده ایم رای بدهند.
خامنه ای و عواملش بخوبی می دانند که مردم شریف ایران در خیمه شب بازی انتخابات شرکت نمی کنند و به آخوندهای کثیف رای نمی دهند، به همین دلیل هست که ولی فقیه ارتجاع مجبور میشود که فتوا صادر کند که شرکت در انتخابات واجب هست و رای سفید دادن حرام.
 اما با برگزاری این انتخابات ولی فقیه میخواهد چه کسی را رنگ کند؟ در " تنور داغ انتخابات" نان چه کسی را می چسبانند؟ رژیم که به درستی میداند که رای مردم سرنگونی فاشیسم مذهبی هست، مردم ایران هم که به خوبی میدانند که رژیم فاشیستی ولایت فقیه برای رای مردم ارزشی قائل نیست.
خیمه شب بازی انتخابات و دعواهای حیدری-نعمتی بین جنایتکاران اصلاح طلب و جنایتگران اصولگرا بطور اصلی برای فریب افکار عمومی در جهان آزاد است. خامنه ای روز ١٩ دی بالای منبر اینچنین گفت " ما این همه انتخابات داشتیم ولی دشمنان باز می گویند اینجا دیکتاتوری هست، اگر انتخابات برگزار نکنیم خوب اتهام تبدیل میشود به واقعیت". ولی فقیه درمانده اعتراف میکند که همه این نمایش برای این هست که افکار عمومی را فریب بدهند.
افکارعمومی مردم آزادیخواه در گوشه و کنار دنیا هرگز معامله و زد وبند با بدنامترین دیکتاتوری تاریخ را نمی پذیرد. در نتیجه دستگاه مماشات و تاجران خون احتیاج دارند که چهره کریه این رژیم را بزک کنند. لازمه این کار اما یک بنگاه خبرپراکنی هست که از صدا و سیمای کریه رژیم بی آبروتر و دروغگوتر باشد و چند نویسنده و تحلیلگر که از حسین شریعتمداری بدنام تر
سال ١٣٥٩ حزب خائن توده اعلام کرد در انتخابات مجلس به صادق خلخالی رای میدهد، چون صادق خلخالی "ضد امپریالیست" و دشمن "لیبرالها" بود و هزاران نفر را " قاطعانه" اعدام کرده بود. حزب توده نه تنها به خلخالی رای میداد و تنور انتخابات را گرم میکرد بلکه در سرکوب مردم و کشتار آزادیخواهان و " لیبرالها" در خدمت خلخالی و بقیه آخوندهای خونخوار بود.
بازمانده های بی نام و بدنام حزب توده و اکثریت امروز هم از یک طرف در بنگاههای خبر پراکنی بی آبرو مانند بی بی سی مشغول گرم کردن تنور انتخابات هستند و از طرف دیگر در سرکوب مردم در خدمت دستگاههای اطلاعاتی رژیم.
آیت الله بی بی سی هم این افراد بدنام و بی آبرو را به عنوان "کارشناس"، " ناظر" یا " فعال سیاسی" به صحنه میاورد و تنور انتخابات را گرم میکند تا نان خط مماشات را بچسباند.

در پرونده این رژیم طی چهاردهه گذشته چیزی بجز خیانت و جنایت و فساد و تباهی یافت نمیشود. چه در دوران خمینی جلاد و چه در دوران خامنه ای، چه در دوران خاتمی شیاد و چه در دوران احمدی نژاد و یا روحانی چیزی جز جنایت و فساد و تباهی نبوده است. برای مردم شریف ایران ماهیت این رژیم قرون وسطایی از روز اول معلوم بوده است و آخوندهای کثیف هیچوقت نماینده مردم ایران نبوده اند.
مقاومت سازمانیافته مردم ایران کارنامه ننگین این رژیم را نزد افکار عمومی، مجامع و سازمانهای بین المللی، دولتها و پارلمانهای کشورهای مختلف افشا کرده است. در نتیجه این فعالیتهای پیگیر مقاومت، امروز رژیم آخوندی بدنام ترین و بی آبروترین دیکتاتوری تاریخ هست. این رژیم آنچنان بدنام و بی آبرو هست که آخوندهای حاکم حتی نمی توانند از خودشان دفاع کنند و وظیفه دفاع از رژیم منحوس آخوندی در خارج از کشور را به عهده تعدادی مزدور اجاره ای و بدنام گذاشته اند تا با ظاهر خیلی سکولار در برنامه های آیت الله بی بی سی حاضر بشوند و از استبداد دینی و فاشیسم مذهبی دفاع کنند.


رای مردم ایران اما سرنگونی کامل رژیم ولایت فقیه و همه جناحهایش هست. نه زندانها و شکنجه گاههای رژیم ولایت فقیه، نه اتاقهای فکر دستگاه مماشات نه استودیوی آیتالله بی بی سی هیچکدام نمی توانند از سرنگونی محتوم بدنام ترین و بی آبرو ترین دیکتاتوری دنیا جلوگیری کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر