۱۳۹۴ دی ۱۵, سه‌شنبه

سلسله اعتراضات کارگری و اجتماعی در شهرهای میهن علیه غارت و چپاول عوامل رژیم آخوندی



تجمع اعتراضی جمعی از مالباختگان شرکت مدیران خودرو

براساس گزارش دریافتی از تهران روزر سه شنبه 15 دیماه، ازساعت 9صبح جمعی از مالباختگان شرکت مدیران خودرو در مقابل دادگاه تجدید نظر در خیابان خیام تجمع اعتراضی برگزار کردند. لازم به یاد آوری است که تجمع کنندگان از سه سال قبل مبلغ 50 تا 130 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز کردند تا خودروی ”ام وی ام” دریافت کنند اما شرکت مزبور تا کنون از دادن خودرو امتناع کرده است، حتی حاضر نیست پولهای به یغما برده آنان را برگرداند.

تجمع مالباختگان پدیده در کرمان

سه شنبه 15 دی تجمع مالباختگان پدیده در کرمان روبروی استانداری شروع شده است و جمعیت رو به افزایش است این تجمع با اعلام قبلی انجام شده است.
روز سه شنبه 15 دی ماه درمقابل استانداری کرمان درحالی انجام شد که از قبل اعلام شده بود. حضور خانم ها دراین تجمع نسبتا بالا بود. تلویزیون رژیم  در کرمان با یکی از این مالباختگان مصاحبه کرد اما یک مالباخته که در صحنه حضور داشت گفت مطمئنا جرئت پخش این مصاحبه را ندارند شایان توجه است که رژیم در تجمع مالباختگان پدیده در مشهد 50  نفر را بازداشت کرد که هنوز یک نفراز آنها در بازداشت می باشد و خانواده این فرد بسیار نگران اوست با این حال یک مدافع حقوق مالباختگان از تهران گفت در کشوری که حتی یک تجمع ساده صنفی مالباختگان تحمل نمیشود و افراد دستگیرمیشوند پیشاپیش واضح است که انتخابات شان نمایشی و خالی از ذره ای آزادی عمل افراد جامعه است.

جمع بزرگ مالباختگان موسسه میزان در مشهد

سه شنبه 15 دی  مالباختگان موسسه میزان در مشهد مقابل دادگاه ساجدی در بلوار ساجدی نزدیک کیان سنتر تجمع بزرگی برگزار کرده اند که اکنون در جریان است و بیش از400 نفر در آن شرکت دارند و خواهان رسیدگی به مشکلاتشان هستند.

ادامه اعتصاب کارگران شرکت صدرا بوشهر روز سه شنبه 15دیماه

به گفته یکی از کارگران شرکت صدرا بوشهر کارگران تاکنون به سر کار خود بازنگشته اند. وی افزود بهتر است که ما در منازل خود بمانیم تا به شرکت بیاییم و یا مقابل استانداری تجمع کنیم. چون هیچ مقام مسئولی پیدا نمی شود به خواسته های ما توجه کند. ما 5ماه است حقوق دریافت نکرده ایم و هیچ چشم اندازی هم وجود ندارد که چه موقع به ما پرداخت خواهند کرد. مدتی قبل یکماه به ما دادند ولی هنوز 5ماه حقوق معوقه داریم،

اعتراض بیش ار700 کارگر رسمی مجتمع های پتروشیمی در بندر ماهشهر

بیش از 700 کارگررسمی پتروشیمی دراعتراض به نامشخص بودن وضعیت کار و استخدامشان درحالت اعتصاب هستند و همچنان ازگرفتن غذا در مجتمع خودداری میکنند، ایادی رژیم در ادامه سیاستهای ضد تولیدی و غارتگرانه مدتها است که قصد دارند که سرنوشت استخدام این کارگران را که بصورت رسمی کارکنان شرکت نفت هستند به یک مجموعه باندی خصوصی به نام هولدینگ خلیج فارس بسپارند که این موضوع باعث میشود که این کارگران از مزایای استخدامی و بازنشستگی رسمی محروم بشوند که کارگران هم نسبت به این تصمیم ضد کارگری اعتراض دارند این کارگران وابسته به مجتمع های پتروشیمی درمنطقه آزاد ماهشهر هستند که شامل پتروشیمی های، بوعلی سینا، امیر کبیر، تند گویان، اروند، فجر، خوزستان، مارون و بندرموسوم به امام هستند.

تجمع اعتراضی کارگران بازنشسته کنتورسازی قزوین

در پی عدم رسیدگی به وضعیت کارگران کارخانه کنتورسازی قزوین روز دوشنبه 14دیماه گروهی از کارگران و کارگران باز نشتسته در محل ورودی کارخانه تجمع کرده و خواهان رسیدگی به مشکلات و گرفتن حقوق و مزایای شغلی عقب افتاده خودشان شدند. وضعیت کارگران به حدی بحرانی و طاقت فرسا است که روز گذشته دراین تجمع یکی ازکارگران محروم به نام علی نجفی به علت فشارهای عصبی دچار سکته قلبی شده که به بیمارستان منتقل شده است. هفته گذشته هم یکی از کارگران به علت فشارهای روحی قصد داشته که در مقابل کارخانه خودش را آتش بزند که سایر کارگران مانع شده اند این کارگران روزانه درمحل کارخانه تجمع دارند.

تجمع اعتراضی گروهی ازکارکنان اداره تبلیغات اسلامی رژیم درسنندج

صبح روزسه شنبه 15دیماه گروهی ازکارکنان اداره تبلیغات اسلامی رژیم در سنندج دراعتراض به نگرفتن دو ماه حقوق درمحل این اداره واقع دربلوار کردستان تجمع کرده وخواهان دریافت حقوق عقب افتاده ورسیدگی به مشکلاتشان شدند

تجمع اعتراضی گروهی ازپرسنل شهرداری ایلام

صبح روز سه شنبه 15 دیماه گروهی ازکارکنان شهرداری منطقه 2 ایلام دراعتراض به نگرفتن حقوق اذرماه درمحل این شهرداری واقع درمیدان معلم ایلام تجمع کرده و خواهان گرفتن حقوق عقب افتاده خودشان شدند.

تجمع اعتراضی گروهی ازکارگران اخراجی درمقابل فرمانداری کرمانشاه

صبح روزسه شنبه 15 دیماه گروهی ازکارگران اخراجی از واحدهای تولیدی مختلف در اعتراض به نگرفتن حقوق و مزایای عقب افتاده خودشان وعدم رسیدگی به مشکلات کاری از طرف ایادی رژیم در محل فرمانداری کرمانشاه تجمع کرده و خواهان رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

تجمع برای آزادی بی قید و شرط محمدعلی طاهری در اصفهان

مطابق خبر دریافتی از اصفهان روز جمعه 11 دی، 4 جمعی از شاگردان محمدعلی طاهری در اصفهان تجمع کرده و خواستار آزادی بی قید و شرط وی شدند.

تجمع اعتراضی 100 نفر از مالباختگان تعاونی اداره برق تهران
براساس گزارش دریافتی ازتهران روز سه شنبه 15 دیماه ازساعت یازده صبح تعداد 100 نفر ازکسانی که ازتعاونی اداره برق تهران زمین خریداری کردند در مقابل مجلس رژیم تجمع اعتراضی برگزار کرده و خواهان برگرادن پولهای به غارت رفته خود هستند.
این تجمع کنندگان کسانی هستند که سال 1383 هرکدام مبلغ پنج میلیون تومان بابت خرید زمین به تعاونی اداره برق پرداخت کردند ولی تا امروز اززمین خبری نیست و خواهان پولهای به غارت رفته خود هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر