۱۳۹۴ دی ۱۱, جمعه

لشکرکشی باند خامنه‌ای علیه رفسنجانی در روز ۹ دی - هراس حكومت آخوندي از شكل گيري قيام

همبستگی ملی،01،ژانویه،2016


رسانه‌های رژیم در آستانه نمايش انتخابات، ابعاد جدیدی از لشکرکشی باند خامنه‌ای علیه رفسنجانی در روز ۹ دی را منتشر کردند که علاوه بر قم، برخی دیگر از شهرهای را دربر گرفت. اين كشمكشها همچنين بيانگر هراس تماميت حكومت آخوندي از شكل گيري قيام در اثر شكاف وشقه رژيم است.

در تهران، اصفهان و تبریز مهره‌های خامنه‌ای با اشاره به رفسنجانی و مهره‌های وابسته به او، خواهان آن‌چه که  تصمیم انقلابی!! برای انتخابات آتی مجلس و خبرگان ارتجاع توصیف می کنند، شدند

در اردبیل مشاور فرهنگی سپاه پاسداران خامنه‌ای گفت که رفسنجانی پنج ماه قبل از انتخابات سال ۸۸ عملاٌ نظام را به تقلب متهم کرد و باعث بی‌اعتمادی شد و یکی از شعارهای خیابان‌های تهران این بود که «اگر تقلب بشه ایران قیامت میشه».
در بوشهر پاسدار صفار هرندی گفت: دشمنان می‌گویند نظام را باید به دست کسانی که در درون نظام هستند آسیب‌پذیر کنیم که این کار آنان نیز در ادامه پروژه نفوذ است.  باید مراقب باشیم چه کسانی وارد مجلس می‌شوند (وطن امروز 10/10/94)

آخوند احمد خاتمي از ایادی رژیم خواست مراقب باشند در آستانه انتخابات برخي جريان‌ها از آنان سوءاستفاده نكنند.
پاسدار جزایری، سرکرده قرارگاه موسوم به جنگ نرم با اشاره به حساسیت انتخابات رژیم گفت: مي‌خواهند بازيگران فتنه را با آرايشي جديد وارد صحنه کنند...هيچ يک از دستگاههاي مسئول اعم از امنيتي، انتظامي و قضائي نبايد خطاها و کوتاهي‌هاي مشابه فتنه ۸۸ نسبت به نفوذي‌ها و فتنه‌گران را تکرار کنند.

از سوی دیگر، روزنامه باند رفسنجانی به نام آرمان با اشاره به شگرد اتاق فکر رقیب برای شایعه‌سازی علیه رفسنجانی نوشت: راهكار آنها اين است كه ابتدا شايعه ردصلاحيت اين بزرگان را مطرح مي‌كنند و بعد اگر اين اتفاق رخ داد خود را در حد يك آگاه به نهادهاي تصميم‌گير معرفي ‌كنند و بگویند: «ديديد گفتم!

این روزنامه هم‌چنین درباره آخوند علم الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد که گفته بود فتنه ۹۴ پيچيده‌تر از فتنه ۸۸ است، نوشت: مگر در سال ۹۴ و در هفتم اسفندماه قرار است چه اتفاقي بيفتد؟
در همین حال، رسانه‌های باند رفسنجانی ـ روحانی جدا کردن پاسدار لاریجانی را از باند خامنه‌ای به عنوان ضربه به جناح رقیب تلقی کردند. نعمتی یکی از گردانندگان باند رهروان ولایت گفت: لاریجانی به دلیل انزجار از بدرفتاری تندروها از ائتلاف خارج شد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر