۱۳۹۴ دی ۱۴, دوشنبه

همبستگی ملی،4 ، ژانویه ،2016 : روزنامه عکاظ عربستان: روحانی خونریز ایران

روزنامه عکاظ چاپ عربستان در شماره امروز دوشنبه ۴ دی با عنوان ”روحانی خونریز ایران“ تظاهرات هواداران مقاومت ایران در پاریس علیه جنایتهای دیکتاتوری آخوندی را منعکس کرد.



این روزنامه نوشت: تبعیدیان ایرانی روز گذشته در پاریس تظاهراتی علیه جنایت های رژیم ولایت فقیه در منطقه و اعدامهای مستمر در حق نیروهای سیاسی برگزار کردند.
موسی افشار عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران به روزنامه ”عکاظ“ گفت: دیدار آتی حسن روحانی از پاریس در ۲۷ این ماه بایستی با اعتراضات شدیدی در اروپا مواجه شود. بخصوص که روحانی به جنایتهای ضد بشری متهم است.
وی افزود: ”دورة ریاست جمهوری روحانی با افزایش تعداد اعدام ها در ایران متمایز می شود، طی دو سال بیش از ۲۰۰۰ نفر اعدام شدند و در ۲۵ سال گذشته در ایران این بالاترین عدد اعدام می باشد“.
روزنامه عکاظ در ادامه نوشت: ”عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران معتقد است امروز رژیم ولایت فقیه با بحرانهای داخلی و منطقه ای و بین المللی محاصره شده و اکنون زمان اتحاد و همبستگی بین اقشار مختلف مردم ایران و مقاومت ایران برای رهایی از دست این رژیم است، که منبع صدور تروریسم و بی ثباتی در منطقه می باشد.“

وی با اشاره به اینکه روحانی پشت ابقاء بشار اسد در حکومت بوده و سهیم در قتل و کشتار هزاران نفر از مردم سوریه می باشد، گفت: ”روحانی یکی از پایه های کشتار در رژیم ایران است و در تصمیم گیریهای مختلف برای سرکوب و ترور و صدور تروریسم دست دارد“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر