۱۳۹۴ دی ۱۳, یکشنبه

همبستگی ملی، 3، ژانویه، 2016 : بد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ولت آخوند روحانی ۵ برابر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رآمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نفت سال ۱۳۹۵

بیکاری زنان در ایران



یک کارشناس اقتصادی رژیم اعتراف کرد ۱۵میلیون ایرانی بیکار هستند و اکثر زنان ایرانی بیکار هستند.

روزنامه حکومتی قانون نوشت: بد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ولت ۵ برابر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رآمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نفت سال ۱۳۹۵ و ۳ برابر هزینه های​​​ جاری شد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه است.
روزنامه باند رفسنجانی به نام آرمان به آخوند روحانی توصیه کرد به جای این که بگوید همه موارد در اقتصاد عالیست و تورم تک رقمی می‌شود واقعیت را بگوید. این روزنامه نوشت: روحانی باید یک شب در برنامه تلویزیونی ظاهر بشود و دست از تعارف بردارد و بگوید: ما با نفت ۳۰ دلاری باید ماهی حدود چهار هزار میلیارد تومان یارانه فله‌ای بدهیم که این کار یعنی خودکشی.

در همین حال، نایب رئيس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی رژيم در تهران پیش‌بینی کرد سال آینده روند کاهشی قیمت نفت خام ادامه پیدا کند و حتی احتمال رسیدن قیمت نفت به کمتر از ۱۰ دلار در سال‌های آینده وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر