۱۳۹۴ آبان ۲۲, جمعه

آفتابكاران 13،نوامبر،2015: همراهان روحاني در سفر به اروپا تعدادي تروريست، شكنجه گر و پاسدار هستند


همراهان آخوند حسن روحاني رئيس جمهور فاشيسم مذهبي حاكم بر ايران در سفر به ايتاليا و فرانسه را شماري از تروريستها، شكنجه گران وپاسداران تشكيل مي دهند. اين افراد همچون خود وي و كابينه اش در سالها و دهه هاي گذشته در سركوب و شكنجه و اعدام و در گروگانگيري و صدور تروريسم به خارج از مرزهاي ايران شركت داشته اند. به عنوان نمونه سوابق شماري از همراهان او به شرح زير است:
 1_حميد ابوطالبي، معاون سياسي دفتر روحاني در اشغال سفارت آمريكا در سال1979 شركت داشته و ترور محمد حسين نقدي، نماينده شوراي ملي مقاومت ايران در ايتاليا در 16مارس 1993 را سازماندهي كرده است. ابوطالبي در سال 2014 از سوي روحاني به عنوان سفير رژيم در سازمان ملل منصوب شد، اما دولت آمريكا ويزاي ورود به او نداد و رژيم به ناگزير فرد ديگري را جايگزين او نمود.
ابوطالبي كه نمي تواند نقش خود را در گروگانگيري انكار كند در صدد كم اهميت جلوه دادن آن بر آمده و مي گويد من نقش مترجم را براي دانشجويان خط امام داشته ام! (خبر آنلاين-18اسفند92).
روزنامه حكومتي ايران در 27 آبان 92 نوشت: «در سال58 با تسخير سفارت امريكا... آقاي عبدي و آقاي حميد ابوطالبي از طرف دانشجويان پيرو خط امام به الجزاير رفتند و 17نهضت آزاديبخش جهان را به تهران دعوت كردند... ما بيرق «اتحاد بين مستضعفين جهان» را در يك دست (دانشجويان خط امام) و 52گروگان امريكايي را در دست ديگر داشتيم.»
بر اساس تحقيقات پليس قضايي ايتاليا و اظهارات شهود، ابوطالبي ترور آقاي نقدي را سازمان داده است. طبق اين تحقيقات او كه در فاصله 1988 تا 1992 سفير آخوندها در رم بوده است، در زمان ترور آقاي نقدي با اسم مستعار و با مدارك جعلي براي انجام اين جنايت وارد ايتاليا شده بود. در تحقيقات پليس آمده است: «انجام اين قتل از سوي شخصيتهاي بلند پايه سياسي- مذهبي تهران تصميم گيري شده است، و اجراي آن به يك گروه كه به طور خاص به اين منظور وارد ايتاليا شده واگذار گرديده است. سازماندهي آنها در محل ارتباط مستقيم داشته است با نمايندگي ديپلوماتيك در ايتاليا و به طور خاص با سفير ابوطالبي». بر اساس گزارش پليس قضايي ايتاليا ابوطالبي در سال 2003 به خاطر مظنون بودن به ارتكاب جنايت از ورود به منطقه شنگن ممنوع بوده است.
ابوطالبي در دهه 80 قرن گذشته مدتي در سفارت رژيم در سنگال مشغول به كار بود از سوي دولت اين كشور به عنوان عنصر نامطلوب اخراج شد.
2_ آخوند حسام الدين آشنا، مشاور فرهنگي روحاني و سرپرست مركز بررسيهاي استراتژيك رئيس جمهور رژيم يكي ديگر از همراهان روحاني در سفر به اروپاست.، او معاون سابق وزارت اطلاعات و مدير كل سابق اطلاعات استان قم بوده است. وي از سال 1371به عنوان مدير كل اداره اطلاعات قم منصوب شد و در سركوب مردم اين شهر و روحانيون مخالف و بازداشت خانگي آقاي منتظري جانشين سابق خميني كه به خاطر اعتراض به قتل عام مجاهدين عزل شد، نقش فعالي داشت. اين سردژخيم در سال1376 معاون وزیر اطلاعات و رئيس قسمت ويژه روحانيون شد كه وظيفه اش شناسايي و سركوب روحانيون مخالف است.
3_ محمدي سعيدي مديرعامل كشتيراني رژيم يكي ديگر از همراهان روحاني است. وي از شكنجه گران وزارت اطلاعات و عوامل قتلهاي زنجيره يي در سال 1377 است.
4_ پاسدار نظري يكي ديگر از همراهان روحاني است كه از افسران نيروي دريايي سپاه پاسداران است و به دنبال خريد اقلام ضروري براي نيروي دريايي سپاه از جمله پروانه هاي ويژه يي براي كشتيها و قايقهاي جنگي رژيم است. وي پيش از اين از طريق شركتي به نام امير مارين كبير اقلام مورد نياز نيروي دريايي سپاه مانند موتور كشتي را از طريق ايتاليا تأمين مي‌كرده است.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

22 آبان 1394 (13نومبر 2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر