۱۳۹۴ آبان ۹, شنبه

مريم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران رژیم تهران را مسبب این حمله دانست

آفتابكاران،31،اكتبر،2014: دویچه وله آلمان


حمله موشکی به کمپ لیبرتی در عراق - پیام خانم مریم رجوی مريم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران رژیم تهران را مسبب این حمله دانست
خانم مریم رجوی حمله موشکی سنگین به لیبرتی را به‌شدت محکوم کرد و گفت: به‌طور رسمی و حقوقی دولت عراق و سازمان ملل که با امضای یک یادداشت تفاهم از پایان سال 2011 تا کنون چیزی تحت عنوان تی.تی.ال ـ مکان ترانزیت موقت ـ ساخته‌اند باید پاسخگو باشند.
 اما به نظر ما مانند شش حمام خون قبلی در اشرف و لیبرتی عوامل رژیم ایران در حکومت عراق مسئولیت حمله را برعهده ‌دارند و ایالات متحد و سازمان ملل هم به خوبی بر این حقیقت آگاهی و اشراف دارند.
 خانم رجوی افزود: ما از قبل پیوسته در این باره هشدار داده بودیم و اخیراً هم 26 نماینده کنگره آمریکا و 32 شخصیت برجسته سیاسی و نظامی آمریکایی و همچنین 70 نماینده پارلمان فرانسه در این زمینه به دولت آمریکا، ملل‌متحد و اتحادیه اروپا نسبت به مسئولیتشان در این زمینه هشدار داده بودند.
 دویچه وله آلمان 7آبان 94 همچنین گزارش داد :
کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد مورد اصابت موشک قرار گرفت. بر اثر این حمله تعدادی از ساکنان کمپ لیبرتی محل سکونت مخالفان ایرانی کشته شدند. مجاهدین مخالفان سرسخت رژیم مذهبی تهران می‌باشند.
 مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران رژیم تهران را مسبب این حمله دانست. مریم رجوی گفت: ”عوامل رژیم ایران در حکومت عراق مسئولیت حمله را برعهده ‌دارند و ایالات متحد و سازمان ملل هم به خوبی بر این حقیقت آگاهی و اشراف دارند “.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر