۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۶, شنبه

فروش کودکان در ایران - پدیده شوم و ضدانسانی رژیم ننگین آخوندی

فروش كودكان در تهران و ساير شهرهاي ميهنمان، به عنوان يك پديده شوم و ضد انساني، ازآغاز حاكميت آخوندهاي خميني صفت، به كارنامه ننگين رژيم اضافه شد.
گزارشهاي رسانه هاي رژيم حاكي از خريد و فروش كودكان در حاكميت پليد آخوندي است.
به نوشته رسانه‌هاي رژيم، کودکان به قيمت حدود ۴۰۰ هزار تومان در جنوب تهران، از خانواده‌هاي فقير و نيازمند خريداري شده و در بازار قاچاق تا ۹ ميليون تومان به فروش مي‌رسند. فروش كودكان علاوه بر تهران هم اكنون به صورت يك پديده جديد در بسياري از شهرهاي ميهن از جمله در ساري و آمل ديده مي‌شود.
اين پديده شوم و ضد انساني ناشي از حاكميت آخوندهاي خميني صفت است، يك رسانه رژيم به نام اعتماد در بهمن ماه ۹۲ درگزارشي تكان دهنده نوشت: از صدهزارتومان تا پنج ميليون تومان قيمت كودكاني است كه در دروازه غار خريد و فروش مي شوند. اما رژيم جنايتکار آخوندي در مورد اين پديده ضد انساني هيچ اقدامي هم در جلوگيري ازآن بعمل نياورده است.
بر اساس گزارشهاي رسانه هاي رژيم اكثرا زنان نگون بخت درايران خميني زده بدليل فقر و اعتياد، فرزندانشان را حتي قبل از به دنيا آمدن بفروش مي رسانند.
فردي كه موضوع فروش كودكان را پيگيري كرده مي گويد: ما اميدواريم، که اين کودکان لااقل به خانواده‌هايي که خواهان فرزند هستند سپرده شوند اما متاسفانه در اکثر موارد اين اتفاق نمي‌افتد و سر از خيابان درآورده و مورد آزار و تعرض قرار مي‌گيرند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر