۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۷, چهارشنبه

ایران -چرا رای نمی دهم





ایران-چرا رای نمی دهم

چرا رای نمیدهم؟


من فقط اولین بار37 سال پیش رای دادم و برای همه عمرپشیمان شدم چون 37 سال است به رای و اعتماد من خیانت شده است.
پای هیچ صندوق رای نمی روم، هیچ تعرفه انتخاباتی را نمی نویسم و امضاء نمی کنم، چون همه را به حساب خودش میگذارد، این رژیم دزد و دروغگو و فتنه‌گراست.
چون قصدکردم سرنگونش کنم و بشریت را از لوث وجود منحوسش پاک کنم. بنابراین رای معنی ندارد.
 این رژیم منحط، بنیادگرا و بی کفایت است این را سالهاست به اثبات رسانده و از دورخارج است.
به آرای عموم توجه ندارد و حرمت قانون را که کثرت گرا ست زیر پا میگذارد.
من خواهان اسلام انقلابی بودم که نه تنها همه مردم ایران بلکه به همه جهانیان ارج میگذارد.اما ملایان اسلام خمینی را جایگزین آن کردند.
اسلام انقلابی من سراسررحمت امید عشق و عاطفه و بخشش و صدق و فدا وصلح و برابری و  مقاومت و تسلیم ناپذیری در برابر ظلم  است.
اسلام من ضد استثماری و انسان گراست مرد و زن را مساوی می بیند و برایشان حقوق مساوی قائل است.
اسلام من گوهر وجودی انسان را لایتناهی میداند و غیرممکن درآن وجود ندارد و مشروط به قوانین تکامل و هستی است که در جنگ با تضاد سمت و جهتش وحدت است.
اسلام من انسان را موجودی آگاه و مسئول و متعهدو صاحب اراده میداند، به همین دلیل هم آزاد و رها و انتخابگراست.
انسان در اسلام من راهش را خودش آگاهانه و ارادی انتخاب میکند خودش هم مسئول این راه و انتخابی است که برگزیده است.
در اسلام من اصل توحید و رهبری و کتاب هدایت یعنی قرآن چراغ راهنماست و میزان و تراز کننده است .
شعائر اسلام من تذکار و هوشیاری دهنده است هادی است نه پس برنده وترساننده.

 مطالب مارا  در وبلاک   های انجمن نجات  ایران وخط سرخ مقاومت 
 همچنین در توئیتر @bahareazadyدنبال کیند متشکریم 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر