۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

ایران - بدون سرنگونی انتخابات بی معنی است انتصاب ولی فقیه و فریب است






ایران - بدون سرنگونی انتخابات بی معنی است انتصاب ولی فقیه و فریب است



من یک ایرانی شریفم به بی شرفان رای نمیدهم

من یک ایرانی غیورم به بی غیرتان رای نمیدهم
من ایرانم را دوست دارم به وطن فروشان رای نمیدهممن مخالف حجاب اجباری و هرچه اجبارم به زورگویان رای نمیدهم من عاشق زندگیم ، سرشارم از امید و عشق وعاطفه و میخواهم همه را نثارهموطنان ستمدیده ام کنم به عاملان مرگ و خودکشی و اعتیاد وچپاول و غارت و اعدام و شکنجه و سنگسار رای نمی دهم آری من دشمن عاملان گورخواب و کارتن خوابم من برای مردم زندگی آسایش و خواب راحت میخواهم و عاشق انرژی کلانی هستم که دروجودشان فشرده شده و برای یک جرقه و منفجرشدن بی تاب و بی قرارند و برای آزادی وطنشان روزانه قیمت می دهند و هرگز رای نمی دهند چون وطنم ایران را آزاد میخواهندآری رای من یکی بیش نیست سرنگونی سرنگونی سرنگونی#


 مطالب مارا  در وبلاک   های انجمن نجات  ایران وخط سرخ مقاومت 
 همچنین در توئیتر @bahareazadyدنبال کیند متشکریم 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر