۱۳۹۴ آذر ۸, یکشنبه

همبستگی ملی،29،نوامبر،2015 : سونامی فارغ التحصیلان بیکار در ایران


7یکی از معضلات جوانان کشورمان بیکاری فارغ التحصلان دانشگاهی است. جوانانی که با گرفتن مدارک دکترا، به لشکر بیکاران افزوده می شوند.
روز پنجشنبه 5آذر مرکز آمار رژیم اعلام کرد ۱۱۰ هزار نفر با مدرک دکترا در کشور بیکارند … بر اساس این گزارش، بیشتر بیکاران در مقطع دکترا مردان و در مقطع کار‌شناسی زنان هستند.
کوروش پرند٬ معاون وزیر تعاون رژیم: نرخ بیکاری در میان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ۱۰ برابر افرادی است که دارای تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم هستند.
ابوالفضل فتح اللهی - نایب رئیس انجمن های صنفی کارگران رژیم: ” بیش از 75 درصد بیکاران از قشر تحصیلکرده می باشند و امیدی به یافتن شغل مناسب ندارند.
آخوند قرائتی رئیس ستاد به اصطلاح اقامه نماز: ”دانشگاه و آموزش و پرورش ما فلج پرور است و بیش از هفت میلیون لیسانس و فوق لیسانس بیکار در کشور وجود دارد”.:” خروجی دانشگاه‌ها در کشور میلیون‌ها فرد تحصیل‌کرده و بیکار است”.
فرجی دانا وزیر علوم کابینه پاسدار احمدی نژاد،: توسعه کمی آموزش عالی دانشگاه‌ها در هشت سال گذشته دودمان آموزش عالی را به باد داد. ما 27 دانشگاه بالای 40 سال قدمت داریم، اما در هشت سال گذشته 50 دانشگاه و 9موسسه آموزش عالی به این تعداد اضافه شدند که تنها توسعه کمی داشتند و فاقد پشتوانه کیفی بودند.
خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر با عنوان: ” سونامی خانه‌نشینی۴۰میلیونی ایرانی” … این مسئله وقتی اهمیت بیشتری می یابد که بدانیم ۱۱ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۲۱ نفر از این لشکر بیکاران مرد هستند.همچنین از کل جمعیت غیرفعالان کشور که ۴۰ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۲۲۲ نفر هستند، ۲۸ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۱۹۸ نفر زن هستند. … با وجود اینکه صدها هزار نفر از آنان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند….
به گزارش ایرنا9آبان احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه ارتجاع در استان لرستان و امام جمعه رژیم در خرم آباد: دولت نگاه ویژه ای به مسئله و معضل بیکاری در لرستان داشته باشد چون تبدیل به یک بحران شده است.
الیاس نادران٬ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارتجاع:آمار‌های دولت روحانی مبنی بر ایجاد ۴۰۰ هزار شغل یک «شوخی» بیش نیست.

این گوشه یی از فجایع و جنایات رژیم علیه جوانان میهنمان به خصوص قشر تحصیل کرده است. جوانانی که با امید به آینده یی بهتر وارد دانشگاهها می شوند، ولی به دلیل بی کفایتی کارگزاران دزد و غارتگر رژیم، گاهی مجبور هستند با مدرک دکترا، به شغلهای کاذب و یا دستفروشی روی بیاورند، ولی دور نیست روزی که این بحران بیکاری، لشگر بیکاران و سونامی خانه نشینی،با کمک پیشتازانش بساط رژیم جنایتکار آخوندی را برای همیشه برچیند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر