۱۳۹۷ مهر ۲۸, شنبه

هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران محکوم به زندان شدند؛ دادن نشانی آلترناتیو



هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران محکوم به زندان شدند؛ دادن نشانی آلترناتیو



هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران توسط قضاییه نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد محکوم به ۸ تا ۱۸ سال زندان و نفی بلد شدند. نظام به این ترتیب نشانی آلترناتیو خود را می‌دهد.

جرمشان چیست؟

۶ نفر از هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد از ۸ تا ۱۸ سال به حبس و نفی بلد محکوم شدند.
«حجت الاسلام و المسلمین» غلامرضا مزارعی آنها را اینگونه توصیف کرد:
۱.«ایادی استکبار»
۳.« جیره‌خواران استکبار»
۲.«وابسته به گروه نفاق»
۳.«معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران»
۴.«از خارج کشور دستور گرفته» بودند.
اما این شش نفر دست به چه کاری زده‌اند که آنها را شایسته‌ی برخورداری از چنین توصیفاتی توسط رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد می‌کند؟
بنا به گفته‌ی غلامرضا مزارعی آنها «اقدام به شعار نویسی و توهین به مقدسات و همچنین آتش‌زدن بنرهای تبلیغاتی منقش به تمثال شخصیت‌های ملی و مذهبی می‌کردند.» و «پس از ارتکاب جرم، از اقدامات خرابکارانه، عکس و فیلم تهیه و برای سرکردگان خود ارسال می‌کردند.»
ترجمه‌ی این قسمت از اظهارات رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟
این شش نفر علیه خلافت اسلامی! شعار نویسی می‌کردند. شعارهایی مانند: «مرگ بر خامنه‌ای». همچنین اقدام به آتش زدن تصاویر خمینی و خامنه‌ای می‌کردند و البته از این کارشان نیز فیلم و عکس گرفته و برای سازمان مجاهدین خلق ایران ارسال می‌کردند.
«عنایات خاصه حق تعالی و حضرت ولی عصر»
اما این شش هوادار مجاهدین چگونه دستگیر شدند؟
غلامرضا مزارعی گفت: «دستگیری این افراد از عنایات خاصه حق تعالی و حضرت ولی عصر(عج) به این نظام است».
اما «عنایات خاصه حق تعالی و حضرت ولی عصر» به نظام چگونه محقق شد؟
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: «دستگاه قضایی و اداره کل اطلاعات استان با تشکیل گروه ویژه، با رصد و گسترش چتر اطلاعاتی و اعمال تکنیک‌های فنی، عکس و فیلم‌های ارسالی این گروه معاند را تهیه کرده و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.» [ایلنا ۲۵ مهر ۹۷]
ترجمه این قسمت می‌شود این که دستگاه قضایی و اطلاعات استان با دادن یک بسیج گسترده و «تشکیل گروه ویژه» توانسته‌اند ۶ نفر از هواداران مجاهدین را دستگیر کنند در حالی که تنها جرم آنها نوشتن شعار علیه نظام و آتش زدن عکس سران نظام است.
مفهوم فشار داخلی
پس به سادگی می‌توان نتیجه گرفت فعالیت هواداران مجاهدین تا چه میزان تمام ارکان نظام را به وحشت می‌اندازد. هواداران مجاهدین کاری را انجام داده‌اند که در کمتر جایی از جهان، جرم محسوب می‌شود. آنها با شعار نویسی و آتش زدن عکس‌ها نشان داده‌اند که مخالف خلافت اسلامی! هستند. اما برای نظام مقدس!‍ که متکی بر «عنایات خاصه حق تعالی و حضرت ولی عصر» می‌باشد، همین کار به مفهوم انتشار پیام سرنگونی نظامی‌ست که تنها بر نیزه‌ی سرکوب تکیه دارد.
در ۶ تیر ۹۷ وقتی که قیام خیابان‌های تهران و به‌خصوص بازار تهران را در بر گرفته بود روحانی طی یک سخنرانی گفت: «اگر فشار خارجی با فشار داخلی توأم بشه اونوقت دیگه خطر نیست، فشار نیست، مهلك است؛ می‌توانه ضربه سنگین بر كشور [نظام] وارد كنه». او در این سخنرانی، تعیین کننده بودن فشار خارجی را انکار کرد و گفت: «اگر مشكل ما و فشار ما فقط خارجی باشه» «حتما ما موفق می‌شویم». زیرا روحانی باور دارد که فشار خارجی بر نظام تابعی از فشار داخلی‌ست و همین معادله را برای نظام سهمگین کرده است. [حسن روحانی از چه کسی می‌ترسد؛ مردم ایران یا آمریکا؟]
دادن نشانی آلترناتیو
روحانی، هنگامی که این سخنرانی را انجام می‌داد می‌دانست که سه روز دیگر یعنی ۹ تیرماه قرار است اسدالله اسدی، هماهنگ کننده‌ی ایستگاه‌های اطلاعات در اروپا و تیم تحت فرمانش انفجاری بزرگ در گردهمایی بیش از یکصدهزارنفره‌ی سازمان مجاهدین خلق ایران در پاریس انجام دهند. روحانی امید داشت این انفجار به رأس آلترناتیو ضربه کیفی وارد خواهد کرد و صورت مسئله‌ی فشار داخلی را دست‌کم برای مدتی از روی میز نظام مقدس! برخواهد چید. اما صحنه طور دیگری رقم خود و اسدالله اسدی و تیم تحت فرمانش با مدارک مکفی، پیش از انجام عملیات تروریستی دستگیر شدند و در اختیار قضاییه کشورهای اروپایی قرار گرفتند.
اکنون به انتقام همه‌ی این شکست‌ها، خلافت اسلامی! که البته متکی به «عنایات خاصه حق تعالی و حضرت ولی عصر» هم می‌باشد ۶ هوادار مجاهدین را به خاطر شعار نویسی و آتش زدن عکس‌های خمینی و خامنه‌ای «به حبس و نفی بلد از ۸ تا ۱۸ سال محکوم» کرده‌ است.
سلطنت ولایت مطلقه‌ فقیه صریح‌تر از این نمی‌تواند نشانی آلترناتیو خود را بدهد.

در همین زمینه:



مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات#

سرنگونی #   اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر