۱۳۹۷ مهر ۱۸, چهارشنبه

اعتصاب بازار به پشتیبانی کامیونداران بحران جدید گریبانگیر رژیم گفتگو با حسین میرداماد



اعتصاب بازار به پشتیبانی کامیونداران بحران جدید گریبانگیر رژیم گفتگو با حسین میرداماد


عتصاب بازار به پشتیبانی کامیونداران که با فراخوان از قبل در شانزدهم مهرماه و شانزدهمین روز اعتصاب سراسری رانندگان کامیون صورت گرفت نظام آخوندی را با بحران جدید روبرو کرده است . اعتصاب بازاریان که دراعتراض به افزایش نرخ ارز و بی ثباتی آن وگرانی اجناس شروع شد همبستگی اصناف را به نمایش گذاشت .وتاثیرات خودش را دراستمرار قیام مردم ایران خواهد داشت. همچنین سئوالاتی درمورد FATF وشرایطی که رژیم درآن قرارگرفته میباشد.  به همین خاطر آقای حسین میرداماد طی گفتگویی با شبکه تصویری ایران آزادی به سئوالات پاسخ میدهد
حسین میرداماد: خوب این هم یک تودهنی محکم دیگر به ایادی خامنه‌ای و باند پلید و فاشیستی مؤتلفه که اینطور القا میکند که میخواهد همچنان اختاپوس وار خودش را بر روی اراده بازاریان بیاندازد. بازارایان دلیر با اعتصاب گسترده و سراسری شان که هر لحظه هم به خبرهایش اضافه میشود و تا ۵۰ شهر شمارش شده بلند شدند و دست به اعتصاب زدند. این قبیل افراد در واقع مهره‌های امنیتی رژیم هستند که برای دلگرمی دادن به نیروهای وارفته رژیم از این قبیل حرفها در رسانه‌های حکومتی می‌زنند. و الا تا آنجا که به واقعیت بازار بر می‌گردد نفرت و انزجار از حاکمیت آخوندی بسیار زیاداست .
قیام بازاریان در تیرماه را فراموش نمی‌کنیم. امروز خبرگزاری حکومتی ایسنا به نقل از احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار نوشت «پیش‌بینی شرایط فعلی بازار را پیش از این کرده بودیم”، تأکید کرده است: «نمی‌شود با سیاست فعلی وضعیت بازار را کنترل کرد».


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات#

سرنگونی #   اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر