۱۳۹۷ مهر ۲, دوشنبه

محکومیت شش تن معلمان و بازنشستگان تجمع ۲۰ اردیبهشت به حبس وشلاق



محکومیت شش تن معلمان و بازنشستگان تجمع ۲۰ اردیبهشت به حبس وشلاق




محکومیت شش تن معلمان و بازنشستگان تجمع ۲۰ اردیبهشت به حبس وشلاق توسط قضائیه نظام آخوندی بدلیل طرح مطالبات و افزایش حقوق
بر اساس گزارشر دریافتی شش تن از بازداشت شدگان تجمع ۲۰ اردیبهشت معلمان مقابل سازمان برنامه و بودجه در تهران که با قرار کفالت از زندان اوین آزاد شده بودند، توسط شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کیفری ۲ مجتمع قضایی کارکنان دولت درتهران
بازداشت شدگان به اتهام “اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات غیرقانونی” و “تمرد نسبت به مأمورین حین انجام وظیفه” هر یک به تحمل ۹ ماه حبس تعزیری و پرداخت جریمه نقدی بدل از ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند.
لازم به یاد آوری است که:
در تجمع معلمان و بازنشستگان در ۲۰ اردیبهشت ۹۷ در مقابل سازمان برنامه و بودجه که برای طرح مطالبات و افزایش حقوق دستمزد بالاتر از خط فقر و مقابله با خصوصی سازی آموزش کشور، تجمع کرده بودند، مورد یورش پلیس قرار گرفتند.
دراین تجمع چند تن ازبازنشستگان ومعلمان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند و هشت نفر دستگیر شده و پس از چند روز بازداشت در پلیس امنیت خیابان وزراء، و پایگاه هفتم پلیس آگاهی با دستبند و پابند به زندان اوین منتقل و به قید کفالت آزاد شده بودند.
گزارشات دریافتی حاکی از این است که دادگاه نظام آخوندی رسیدگی به اتهامات شش تن از این افراد، روز ۱۴ شهریور ۹۷ در شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تشکیل شد. بر اساس حکم صادره مورخ ۲۴ شهریور ماه هر یک از بازداشت شدگان به تحمل ۹ ماه حبس تعزیری و پرداخت ۵۰۰ هزار ریال جریمه نقدی بدل از ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند.
اسامی این محکومان عبارت است از:
عالیه اقدام‌دوست، عضو اتحادیه بازنشستگان،
رسول بداقی، بازرس سابق کانون صنفی معلمان تهران،
اسماعیل گرامی،
جواد ذوالنوری،
حسین غلامی،
محمد عابدی



مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر